کتاب مجموعه جودی دمدمی

Judy Moody & Friends Series
(جلدهای 6 تا 10)
کد کتاب : 24819
مترجم :
شابک : 978-6003530423
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 792
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 107
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب مجموعه جودی دمدمی اثر مگان مک دونالد

با نزدیک شدن به روز تولد ، جسیکا امیدوار است که ، شاید شاید ، هدیه او یک خوک واقعی باشد. جسیکا به شدت منتظر مهمانی اش با جودی مودی و همه دوستانشان است. اما جودی مودی پیش بینی ناپذیر رفتار می کند. او در ذهن خود آرزو کرده روزی پزشک شود تا بتواند دل و روده حیوانات را درآورد. او همیشه دست به کارهای غافلگیر کننده می زند که در خواب هم نمی توانید آنها را متصور شوید.
جودی دمدمی پر از شخصیت های با مزه و دوست داشتنی است که شما را با خود همراه خواهند کرد و کودکانتان را مجذوب.
داستانی فوق العاده مهیج با بیانی روان و لحنی دوست داشتنی.

مگان مک دونالد خالق مجموعه های محبوب جودی مودی و استینک است. وی همچنین نویسنده سه داستان باشگاه خواهران ، دو داستان درباره مورچه و زنبور عسل و بسیاری از کتابهای دیگر برای کودکان است. او در سباستوپل ، کالیفرنیا زندگی می کند.

این کتاب که در تنها سه فصل نوشته شده ، فضای بخصوصی را برای خوانندگانی ایجاد می کند. تصاویر روشن بیان بیشتری به داستان می بخشد و خوانندگان را بیشتر درگیر خود می کند.

مک دونالد مجموعه های خاص خود را درحالی در اختیار خوانندگان قرار می دهد که همان واقع گرایی و شوخ طبعی مشابه کتاب های قبلی "جودی مودی" را ارائه می دهد.
کتاب «مجموعه جودی دمدمی» با ترجمه محبوبه نجف خانی و به همت نشر افق در دسترس فارسی زبانان قرار گرفته است.

کتاب مجموعه جودی دمدمی

مگان مک دونالد
مگان مک‌دونالد (Megan McDonald) نویسنده آمریکایی ادبیات کودک و نوجوان است.مگان مک‌دونالد در فوریه ۱۹۵۹ در ایالت ویرجینیا به دنیا آمد. وی در مدرسه ویرجینیا دیر دوره دبستان را گذراند و مدرک فوق لیسانش را در رشته کتابداری از دانشگاه پیتسبورگ گرفت. وی اولین نوشته‌اش را در ده سالگی در روزنامه مدرسه‌اش منتشر کرد.از کتاب‌های او می‌شود به مجموعه داستان‌های جودی دمدمی(تصویر گری پیتر اچ ری نولدز Peter h.Reynolds)اشاره کرد که توسط نشر افق و با ترجمه محبوبه نجف‌خان...