کتاب اصول نظریه مجموعه ها

Elements of Set Theory
کد کتاب : 26038
مترجم : مهرداد مشهدی رضا کاشانی
شابک : 978-9643189969
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 334
سال انتشار شمسی : 1396
سال انتشار میلادی : 1977
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب اصول نظریه مجموعه ها اثر هربرت ب اندرتون

کتاب اصول نظریه مجموعه ها
یک کتاب درسی مقدماتی در تئوری مجموعه است. در ریاضیات این روزها ، اساسا همه چیز یک مجموعه است. برخی از دانش تئوری مجموعه ، بخشی ضروری از پیشینه هر کس برای مطالعه بیشتر ریاضیات است.
این کتاب فقط مختص دانشجویان ریاضی یا رشته های فنی مهندسی نیست. بلکه همچنین می توان تئوری مجموعه را برای علاقه خود مطالعه نمایید و به دوستان خود هدیه دهید. - این کتاب موضوعی با نتایج سرگرم کننده برای همه افراد است. افراد بالای 15 سال می توانند از این کتاب بهره ببرند و دانش خود را درباره مجموعه ها بالا ببرند و همچنین مسائلی را بیاموزند که آنها را شگفت زده خواهد کرد. آن چیزی که در این کتاب شما را مجذوب می کند این است که عملا ریاضی برای شما شیرین خواهد شد و با جوانبی از این علم آشنا خواهید شد که تا به حال به آنها توجه نکرده اید.
این کتاب با مطالبی شروع می شود که از همان ابتدا شما را مجذوب خود می کنند. آنچه را می توان از تئوری مجموعه آموخت ، پایان ندارد ، و اینجا این کتاب یک آغاز برای شما خواهد بود. آغازی که می تواند در آینده و در ادامه بسیار گسترده تر شود.

کتاب اصول نظریه مجموعه ها

هربرت ب اندرتون
هربرت بروس اندرتون (15 آوریل 1936 - 20 اکتبر 2010) یک ریاضیدان آمریکایی بود. او استاد برجسته ریاضیات در UCLA و عضو سابق دانشکده های ریاضیات و منطق و روش شناسی علوم در دانشگاه کالیفرنیا، برکلی بود. اندرتون همچنین به نظریه بازگشت، نظریه تعریف پذیری، مدلهای تحلیل، پیچیدگی محاسباتی و تاریخ منطق کمک کرده است.وی دکترای خود را به دست آورد. در هاروارد در سال 1962. وی از سال 1961 تا زمان مرگ عضو انجمن ریاضی آمریکا بود.
دسته بندی های کتاب اصول نظریه مجموعه ها