کتاب ماکارونی و کوفته قلقلی برای همه!

Spaghetti and Meatballs for All!
(یک داستان ریاضی)
کد کتاب : 25869
مترجم :
شابک : 978-9643189990
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 40
سال انتشار شمسی : 1403
سال انتشار میلادی : 1997
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب ماکارونی و کوفته قلقلی برای همه! اثر مریلین بارنز

بچه‌ها مهارت‌های ریاضی اولیه‌شان را با این کتاب پرفروش تصویری تمرین می‌کنند
آقا و خانم راحت با هم جمع می شوند! آقای آسایش شروع به پختن اسپاگتی و کوفته‌های معروف خود می‌کند، در حالی که خانم هشت میز و سی و دو صندلی را با دقت مرتب می‌کند تا همه یک صندلی داشته باشند. میزها دوست داشتنی به نظر می رسند، غذا آماده است، و مهمانان می آیند -- با برنامه های صندلی مخصوص به خود! این کتاب لذت بخش مرلین برنز برای از شوخ طبعی استفاده می کند تا کودکان را به فکر کردن در مورد منطقه و محیط بکشاند. مرلین برنز نویسنده و معلم ریاضی به خاطر کتاب‌های فراوانش که علاقه و اشتیاق به ریاضیات را در بین خوانندگان مدرسه‌اش القا می‌کند، مورد توجه است. کتاب‌های او از ادبیات سنتی و اصیل برای پرداختن به مفاهیم ریاضی استفاده می‌کنند. مرلین علاوه بر کتاب‌های آموزنده‌اش برای کودکان، نویسنده کتاب‌های زیادی برای معلمان است. او همچنین کتاب هایی درباره غذا، زمان و حنوکا برای کودکان نوشته است. او می گوید که حرفه نویسندگی او زمانی آغاز شد که یکی از دوستانش از او خواست کتابی درباره ریاضی بنویسد. این نقطه جهشی برای حرفه ادبی او بود، که در طی آن حدود 12 کتاب برای کودکان و همین تعداد برای معلمان نوشته است. او در حال حاضر در مدارس سخنرانی و درس می دهد. برنز در سال 1941 متولد شده است.

کتاب ماکارونی و کوفته قلقلی برای همه!

مریلین بارنز
مرلین ماینهارت بارنز (زاده ۱۱ آوریل ۱۹۴۱) یک معلم ریاضیات و نویسنده بیش از دوازده کتاب برای کودکان در زمینه ریاضیات است. بارنز فارغ التحصیل سال 1958 از دبیرستان ولینگتون سی مفام در بلمورز، نیویورک است. پس از دریافت مدرک لیسانس از دانشگاه سیراکیوز در سیراکیوز، نیویورک، و تدریس در مدارس ابتدایی و راهنمایی در سیراکیوز، بارنز در سال 1984 شرکت Math Solutions، ارائه‌دهنده منابع آموزشی را تأسیس کرد. برنز تحصیلات تکمیلی را در دانشگاه سیراکیوز، دانشگاه ایالتی سانفرانسیسکو و دانشگاه کالیفرنیا در ب...
قسمت هایی از کتاب ماکارونی و کوفته قلقلی برای همه! (لذت متن)
ک روز خوب، خانم آسایش مشغول رسیدگی به کاهوها در حیاط خانه اش بود. به شوهرش گفت: «می دونی خیلی وقته اهل خانواده رو ندیدیم.» آقای آسایش جواب داد: «درست می گی.» او روی نیمکت دراز کشیده بود و کاری را می کرد که بیشتر از هر کاری دوست داشت در باغچهی سبزیجات انجام دهد. خواندن کتاب آشپزی خانم آسایش گفت: «شاید زمان دور هم جمع شدن خانواده شده باشه!» آفله تایم تأیید کرد: «فکر خیلی خوبیه. هوم ... بگذار ببینیم. فهرست غذاها، فهرست غذاها! شام برای دو نفر که برای چهار تا شش نفر هم کافیه. فکر می کنی چند نفر میشیم؟»