کتاب رمان های سه گانه جان کریستوفر (مجموعه اول)

The Tripods Series
کد کتاب : 28901
مترجم :
شابک : 978-6000814434
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 535
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 1970
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب رمان های سه گانه جان کریستوفر (مجموعه اول) اثر جان کریستوفر



کتاب «رمان های سه گانه جان کریستوفر» مجموعه ای از رمان های علمی تخیلی برای نوجوانان است که توسط جان کریستوفر نوشته شده است. مجموعه اول از این اثر داستانی در سال 1967 منتشر شده است . دو مورد اول اساس یک مجموعه تلویزیونی علمی تخیلی بود که در دهه 1980 در انگلستان تولید شد.
داستان The Tripods تنوعی در ادبیات پسا آخرالزمانی است ، جایی که بشریت تحت تسخیر "سه پایه" قرار گرفته اند-ماشین های عجیب که توسط موجودات بیگانه (که بعدا به عنوان "استادان" شناخته می شوند) هدایت می شوند. جامعه بشری در این کتاب عمدتا به دامداری میپردازند. سبک زندگی یادآور قرون وسطی است. اما هنوز از مصنوعات کوچک دوران مدرن استفاده می شود ، مانند ساعت.

انسان ها از 14 سالگی توسط ایمپلنت هایی به نام "کلاهک" کنترل می شوند که کنجکاوی و خلاقیت را سرکوب می کند. در این سیستم برخی از افراد ، که ذهن آنها به تسخیر در آمده است ، ولگرد می شوند. به گفته شهر طلا و سرب ، استادان بر این باورند که انسانها باید در سنین پایین تر سرکوب شوند "زیرا برخی از انسانها ممکن است ناگهان سرکشی کنند و علیه اربابان خود شورش کنند"

کتاب رمان های سه گانه جان کریستوفر (مجموعه اول)

جان کریستوفر
کریستوفر ساموئل یود (Christopher Samuel Youd) ‏ (۱۲ فوریه ۱۹۲۲ در لنکشایر-۳ فوریه ۲۰۱۲ در سامرست)، با نام نویسندگی «جان کریستوفر»، نویسندهٔ انگلیسی داستان‌های علمی-تخیلی است.وی سال‌ها با نام اصلی خودش (یود) در زمینه داستان بزرگ‌سالان فعالیت می‌کرد، اما موفقیتی به دست نیاورد. وی شهرت خود را مرهون داستان‌های علمی-تخیلی است که برای نوجوانان نوشته‌است. هر چند جان کریستوفر تنها یکی از چند نام نویسندگی او است. به گفته خود او، این داستان‌ها ماجرای و...