کتاب پس انداز هویج

It's A Habit, Sammy Rabbit!
کد کتاب : 29830
مترجم :
شابک : 978-6000808273
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 32
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2001
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب پس انداز هویج اثر سم رینیک

هیچ کس از آینده خبر ندارد. ممکن است روزی اتفاق غیرمنتظره ای بیفتد که شما آمادگی روبه رویی با آن را نداشته باشید. به این روز، "روز مبادا" می گویند. همان زمانی که یک اتفاق پیش بینی نشده و شاید خطرناک و پرهزینه برایتان رخ می دهد. حالا که از آینده و ماجراهایش چیزی نمی دانید، به نظرتان بهترین راه برای اینکه جلوی خطر و ضرر را بگیرید، چیست؟
سامی پیشنهاد خوبی برایتان دارد. اگر در روزهای عادی به فکر اتفاقات پیش بینی نشده ی آینده باشید، برای آن برنامه ریزی کنید و مثل سامی به پس انداز و جمع آوری عادت کنید، حتما برای روز مبادا آماده خواهید بود.

کتاب پس انداز هویج

سم رینیک
سم ایکس رینیک یک رهبر و پیشگام در سطح بین المللی در سواد مالی است. او منبع و نیروی دانش و شادی عادات بزرگ پول است.در سال 2001 ، سم "این یک عادت است!" شرکت سامی خرگوش و شخصیتی کتاب داستان کودکان را با هم ایجاد کرده تا بتواند در مورد هر کسی صحبت کند و به فرزندان خردسال راجع به عادت های بزرگ پول آموزش دهد!از آن زمان رینیک یکی از بزرگترین کتابخانه های جهان در زمینه سواد مالی را تولید کرده است. این شامل داستان ها و آهنگ هایی مانند Big Dream Sammy ، Get in the Habit ، S.A.V.E. روز بارانی ، پایه لیم...