کتاب کتاب جامع روش درمانی هو اپونوپونو

The Book of Ho'oponopono
(روش عرفانی برای تسکین و درمان آلام روحی)
کد کتاب : 30343
مترجم :
شابک : 978-6226829243
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 156
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

هو اوپونو پونو
The Book of Ho'oponopono
راز و رمز بومیان هاوایی برای رسیدن به سلامتی، ثروت، آرامش و جذب خواسته ها
کد کتاب : 97434
مترجم :
شابک : 978-6229595244
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 152
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب جامع روش درمانی هو اپونوپونو اثر مجموعه ی نویسندگان

"کتاب جامع روش درمانی هو اپونوپونو" کتابی است به قلم دکتر "لوک بودین"، "ناتالی بودین لامبوی" و "ژان گراسیت" که در آن، این "روش عرفانی برای تسکین و درمان آلام روحی" را به طور کامل باز کرده و از زبان فیزیک کوانتوم شرح می‌دهند.
کلماتی کوچک که می توانند معجزه کنند! این کتاب درباره یک آیین شمنی باستانی هاوایی است که چهار دهه پیش با عناصر زندگی مدرن تطبیق داده شد و از آن زمان به بعد محبوبیت زیادی پیدا کرده است. با استفاده مداوم از این "روش عرفانی برای تسکین و درمان آلام روحی"، نظم به دو محیط داخلی و خارجی بدن باز می گردد و ترس ها و خاطرات منفی به عشق تبدیل می شود. دکتر "لوک بودین"، "ناتالی بودین لامبوی" و "ژان گراسیت" تلاش زیادی کرده اند تا به وضوح علم، فلسفه معنوی و روش‌های شمانی (باطنی) را در کنار نحوه‌ی عملکردشان توضیح دهند.داستان‌های الهام بخشی برای نشان دادن شفای ناشی از این روش‌ها در "کتاب جامع روش درمانی هو اپونوپونو" وجود دارد.
از رویدادهای آسیب زا تا دلخوری های روزانه، نویسندگان نشان می دهند که چگونه استفاده از این تکنیک‌ها، اشکال مختلف تفکر منفی در گذشته و حال را رها می کند تا فضا برای هارمونی و عشق فراهم شود. با استفاده‌ی مداوم، عقل جای خود را به شهود قلبی می دهد، اطلاعات ذخیره شده در ناخودآگاه را پاکسازی می کند و به صلح درونی ما کمک می کند.
خوشا به حال آنانی که نسل های آینده را از ترس‌های غیرمنطقی رها می کنند! قدرت ذاتی بخشش می تواند به معنای بقای ما باشد. "کتاب جامع روش درمانی هو اپونوپونو" به شما می گوید که چگونه از بند ترس و اندوه و دلبستگی به روش‌های قدیمی و غیرقابل اجرا رهایی یابید.

کتاب کتاب جامع روش درمانی هو اپونوپونو

دسته بندی های کتاب جامع روش درمانی هو اپونوپونو
نکوداشت های کتاب جامع روش درمانی هو اپونوپونو
This is a wonderful book to help cleanse any emotional baggage and learn to be free in the now. There is no reason to let trauma hold you back from a future of happiness. Learn these simple techniques and rise to emotional freedom. Manifest your dreams by releasing the past.
این یک کتاب فوق العاده است که به شما کمک می کند هرگونه بار احساسی را پاک کنید و یاد بگیرید که در حال حاضر آزاد باشید. هیچ دلیلی وجود ندارد که اجازه دهید ضربه های روحی شما را از خوشبختی آینده باز دارد. این تکنیک های ساده را بیاموزید و به آزادی احساسی برسید. با آزاد کردن گذشته رویاهای خود را به منصه ظهور بگذارید.
Life Connection

قسمت هایی از کتاب جامع روش درمانی هو اپونوپونو (لذت متن)
چنانچه نور سفیدی را به منشور بتابانید نور، انعکاس یافته و بصورت رنگین کمان انتشار پیدا می کند. اما اگر عکس این کار را انجام بدهید، یعنی نور رنگی را به منشور بتابانید تمام رنگ ها در هم ادغام شده و تشکیل نور سفید را خواهند داد. برای اینکه دوباره به این نور سفید برسید وجود تمام طیف رنگ های رنگین کمان، ضروری است. اگر نور واحدی از تک تک رنگ های رنگین کمان بیرون بیاید، حتی ذره ای نور سفید، حاصل این فرایند، نور کاملا سفید نخواهد بود. تصور کنید که هر انسانی، یکی از این رنگ ها باشد. می توان به وضوح دید که اگر حتی یک نفر طرد شود یا بخاطر عدم دریافت عشق در حاشیه بماند بشریت به عشق تمام عیار و بی چشمداشت دست نخواهد یازید چرا که ما همگی به هم متصل هستیم و در قالب انرژی واحدی که عشق است در هم آمیخته و با هم یکی شده ایم.