کتاب فرهنگ آموزشی فنلاند

Teach Like Finland
  • 45,000 تومان
  • تمام شد ، اما میاریمش 😏
  • انتشارات: تیک تیک
    نویسنده:
کد کتاب : 31394
مترجم :

شابک : 978-6229617632
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 200
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب فرهنگ آموزشی فنلاند اثر تیموتی واکر

تیموتی واکر در کتاب خود ۳۳ راهبرد ساده برای کلاس های درس شادی بخش را معرفی می کند که از معلمان فنلاندی آموخته است و آنها را در کلاس های خود به کار گرفته است. واکر در مورد ایجاد مدارس شاد ، طبق پنج مولفه شادی که عبارتند از آسایش، تعلق خاطر ، استقلال ، تسلط و ذهنیت راهبردهای واقع بینانه ای را ارائه می دهد. راهبردهایی ساده و عملی که هر معلمی در هر نقطه از جهان می تواند با به کارگیری آنها در کلاس هایش تجربه فنلاندی ها را به کلاس خود بیاورد و خود یک معلم فنلاندی باشد.
نوشته های تیموتی واکر در این کتاب نشان دهنده درک و برداشت گسترده ای از بافت فرهنگی مدارس فنلاندی است و می تواند تجربۀزیستۀ دست اولی را در اختیار معلمانی قرار دهد که از بیرون نظاره گرند و مشتاق کشف رازهای موفقیت فنلاندی ها در آموزش و پرورش اند و به دنبال راهبردهایی هستند که معلمان فنلاندی که کلاس های خود اجرا می کنند.
خواندن کتاب فرهنگ آموزشی فنلاند را به چه کسانی پیشنهاد می کنیم.
دست اندرکاران امور آموزشی و تربیتی، برنامه ریزان و معلمان مخاطبان اصلی این کتاب اند.

کتاب فرهنگ آموزشی فنلاند

تیموتی واکر
تیموتی دی واکر (تیم واکر) نویسنده همکاری در روزنامه آتلانتیک و یک معلم آمریکایی مستقر در فنلاند است. او به طور منظم درباره آموزش فنلاندی در Taught by Finland می نویسد و نویسنده کتاب Teach Like Finland: 33 Strategies Simple for Joyful Classroom است.