کتاب فرهنگ مصور فعل ها

Verbs
(فعالیتها)
کد کتاب : 31614
شابک : 978-9646281844
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 84
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2009
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 12
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب فرهنگ مصور فعل ها اثر ناهید صحرایی

"فرهنگ مصور فعل ها" یا "فعالیت ها" اثری است از "ناهید صحرایی" که در هشتاد و چهار صفحه، توسط انتشارات آموزش به عرصه ی چاپ رسیده است. هر کودکی به نحوی مراحل یادگیری زبان را طی می کند و شروع به ایجاد جملات می کند. آنان اندک اندک با تقلید از گفتار انسان های اطرافشان شروع به ساخت عبارت های کوتاه و سپس پیچیده تر می کنند. اما برخی از کودکان هستند که گفتارشان به شکل تلگرافی و بریده بریده است که این مساله به عنوان یک اختلال، مانع از برقراری ارتباط صحیح میان آنان و دیگران می شود.
برای افزایش یادگیری و رشد کلامی کودک، مادران ، پدران و مربیان می توانند از چندین تکنیک مختلف استفاده کنند و "فرهنگ مصور فعل ها"، کتابی است که برخی از موثرترین تکنیک ها را در این زمینه معرفی می کند. کتاب های تصویری یکی از موثرترین ابزارها برای فراگیری زبان هستند. تمرینات به صورت تصویرهایی جالب توجه، در کتابی که در دست دارید، عرضه شده اند. می توان هر تصویر را به کودک نشان داد و سپس معلم یا والدین توضیح دهند که چه اتفاقی می افتد. به این ترتیب فرزند دلبند شما، فعل ها و نحوه ی به کار بردن آن ها را در این روش یاد می گیرد. "فرهنگ مصور فعل ها" برای همه ی کودکان عادی 2 تا 6 سال و همچنین آن دسته از کودکان که در بیان خود یا ساختن جملات مشکل دارند، اثری بسیار مناسب به حساب می آید.
"ناهید صحرایی" که خود آسیب شناس گفتار و زبان است، تلاش نموده تا با ارائه ی این اثر، یک منبع مناسب برای همکاران خود و همچنین مربیان مهد و کودک، والدین و معلمین مدارس استثنایی فراهم آورد.

کتاب فرهنگ مصور فعل ها