کتاب تیغ

Blade
کد کتاب : 32051
شابک : 978-6008680024
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 174
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب تیغ اثر محمد پیام بهرام پور

"تیغ" کتابی است گیرا و هیجان‌انگیز به قلم "محمد پیام بهرام پور" و "امین القاسی زاده"، که به خواننده آموزش می‌دهد در این عصر پر از منتقد، اجازه‌ی بازی با رفتار یا اعصاب خود را به کسی ندهد و آن را زیر "تیغ" کنترل نگذارد. خواننده با مطالعه‌ی "تیغ" نوشته‌ی "محمد پیام بهرام پور" و "امین القاسی زاده"، مهارت های مدیریتی خود را توسعه داده و زندگی بهتری را برای خود و اطرافیانش رقم می‌زند. با کمی دقت می‌توان دریافت که ما در بسیاری از موقعیت‌های زندگی از دیگران انتقاد نموده یا مورد انتقاد باقی افراد قرار می‌گیریم. اما سوالی که پیش می‌آید این است که آیا تا به حال با "تیغ" انتقاد، موفق به تغییر رفتار کسی شده‌ایم یا فقط باعث شده ایم اختلافات تشدید شود و رنجش بیشتری ایجاد کرده‌ایم؟ آیا تا به حال کسی توانسته از طریق انتقاد بر شما تأثیر بگذارد یا فقط در برابر تغییر مقاومت بیشتری نشان داده اید؟ تقریبا همه این موارد برای ما اتفاق می‌افتد و شهد شیرین زندگی را برای ما زهر می‌کند.
اما در کتاب "تیغ"،"محمد پیام بهرام پور" و "امین القاسی زاده"، به شما یاد می‌دهند که چگونه روابط شغلی، خانوادگی و دوستانه خود را زیباتر کنید و بهترین استراتژی برای ایجاد مسیر صحیح مغزی جهت موفقیت چیست. آنها به شما می‌آموزند که چگونه می توانید از تاثیر انتقاد بر اعصابتان جلوگیری کنید. در کنار این‌ها خواننده یاد می‌گیرد که بهترین راه برای بهره بردن از انتقاد چیست و چگونه می توانیم به گونه‌ای نقد کنیم که انتقادمان شنیده شود. موارد ذکر شده تنها بخش کوچکی از مطالب کتاب "تیغ" است و اگر می‌خواهید یک اثر همه‌جانبه پیرامون نقد و روش‌های صحیح آن در دست داشته باشید، این کتاب، کتاب شماست!

کتاب تیغ

محمد پیام بهرام پور
محمد پیام بهرام پور در تاریخ 1371/10/15 متولد شده و دارای مدرک كارشناسی تكنولوژی آموزشی می باشد. محمد پیام بهرام پور داستان زندگی خود را این گونه بیان می کند:نام شناسنامه‌ای من محمد است اما از کودکی به من محمد پیام می‌گفتند و البته الان تقریباً همه پیام صدایم می‌کنند.پدرم کارمند بازنشسته دادگستری و مادرم خانه دار است و هر دو تحصیلات دانشگاهی ندارند. علاقه شدیدی به کتاب دارم و روزهایی در زندگی‌ام بوده که بین یک وعده غذایی و یک کتاب، ترجیح دادم شکمم گشنه بماند و مغزم سیر باش...
قسمت هایی از کتاب تیغ (لذت متن)
کتاب تیغ کتاب عجیبی است! برخلاف اسمی که دارد، کاملا از شما، اطرافیان روابطتان محافظت می کند! و مهارتی را به شما هدیه می دهد که داشتن آن در کوله پشتی مسیر زندگی ضروری است اما احتمالا هیچ کسی این موضوع را به ما یادآور نشده! نه خانواده نه جامعه، نه رسانه ها و نه مدرسه. تیغ به شما می گوید که چطور اجازه ندهید هیچ کسی با انتقادهایش شما را تحت کنترل بگیرد و یا روی ما تاثیر منفی بگذارد و در عین حال چطور با انتقادهای درست و اصولی باعث رنجش کسی نشویم و به هدف خود از انتقاد دست پیدا کنیم. اعتقاد ما این است که انسان های موفق، بیشتر روی خودشان سرمایه گذاری می کنند و خوشحالیم که با انتخاب کتاب تیغ روی خودتان سرمایه گذاری کرده اید و با به کار بستن مطالب آن لحظات بسیار بسیار زیبایی را به خود هدیه خواهید داد.