کتاب من امام حسین (ع) را دوست دارم

Imam Hussein
من اهل بیت علیهم السلام را دوست دارم 5
کد کتاب : 32251
شابک : 978-9642022502
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 20
سال انتشار شمسی : 1400
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 7
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب من امام حسین (ع) را دوست دارم اثر غلامرضا حیدری ابهری

«من اهل بیت (ع) را دوست دارم» اثری از حجت الاسلام غلامرضا حیدری ابهری است که با شیوه‌ای ویژه برای کودکان نگاشته شده‌است و در آن، علاوه بر بیان سبک زندگی اهل‌بیت در بستری تاریخی به سراغ افکار و اندیشه‌های ایشان نیز رفته است.

این اثر پس از پژوهش‌های فراوان نویسنده در منابع معتبر قرآنی و روایی، به زبانی کودکانه و تصویرگری زیبا، توسط نشر جمال به چاپ رسیده‌است.

جلد پنجم این مجموعه با نام «من امام حسین(ع) را دوست دارم» به زندگانی پنجمین معصوم و امام سوم شیعیان، می‌پردازد تا کودکان ۸ تا۱۲ساله ما در داستانی به سبک قصه‌های قرآن، با اسوه حقیقی حق‌طلبی و انسانیت آشنا شوند و سیره سید شهیدان تمام تاریخ را الگوی خود قرار‌دهند.

کتاب من امام حسین (ع) را دوست دارم

غلامرضا حیدری ابهری
غلامرضا حیدری ابهری، (زاده ۱ فروردین ۱۳۴۸ در تهران نویسنده و محقق در حوزه تعلیم و تربیت کودکان است.او تحصیلات دوره ابتدایی و راهنمایی را در تهران گذراند. به خاطر علاقه به علوم دینی، تحصیلات دورة دبیرستان را نیمه تمام رها کرد و به شهر قم رفت. در حوزه علمیه قم، تحصیل علوم دینی را آغاز کرد و از اساتید بزرگ حوزه بهره برد. وی سه سال نیز در مرکز فرهنگ و معارف قرآن به سؤالات کتبی دانش‌آموزان پاسخ می‌داد و سه سال با دارالحدیث همکاری می‌کرده‌است. غلامرضا حیدری ابهری، از سال ۱۳۸۶ در...