کتاب بعد از سه روز گرسنگی

After three days of starvation
پیامبر و قصه هایش 3
کد کتاب : 76835
شابک : 978-9642025961
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 30
سال انتشار شمسی : 1398
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب بعد از سه روز گرسنگی اثر غلامرضا حیدری ابهری

کتاب بعد از سه روز گرسنگی از سوی نشر جمال چاپ و منتشر شده است.نویسنده این کتاب غلامرضا حیدری ابهری است و با تصویرگری زیبای هدی حدادی مزین شده است.
حکایات زندگی پیامبر به شکل ملموسی ما را با فضای زندگی و افکار و اندیشه ی ایشان اشنا می سازدو به مدد جذابیت ذاتی حکایت شیرینی پیام را به کام مخاطب می چشاند.
انسان ها از دیر باز شیفته ی شنیدن،گفتن ،خواندن و نوشتن حکایات و قصه ها و داستان ها بوده اند .بر متولیان امر تعلیم و تربیت است که برای انتقال پیام های تربیتی خود از این اشتیاق بهره ببرند .
تلخ ترین پیام ها وقتی در قالب حکایت بیان می شود بدون آنکه ذائقه ی مخاطب را تلخ کند اثر گذارخواهد بود.لطافت،عینیت حکایات،برخی ویژگی های این نوع از بیان است که استفاده از آن را لازم و ضروری می سازد.
کتاب بعد از سه روز گرسنگی از مجموعه پیامبر و قصه هایش به هدف استفاده از ظرفیت حکایت برای تعلیم سیره ی نبوی نگاشته شده است.این اثر سیره ی آن بزرگوار را در قالبی جدید بیان کرده است .
نیاز بشر امروز به استفاده از تعالیم آسمانی و سیره ی الهی پیامبر اگر بیش از مردم مکه و مدینه نباشد.کمتر هم نیست.امید است با خرید این مجموعه سهم بزرگی در شناساندن پیامبر خوبی ها به کودکانمان داشته باشیم.
و از خواندن این کتاب لذت و بهره کافی را ببریم و به کودکانمان بیاموزیم.خواندن مجموعه 5 جلدی پیامبر و قصه هایش را از دست ندهیم.

کتاب بعد از سه روز گرسنگی

غلامرضا حیدری ابهری
غلامرضا حیدری ابهری، (زاده ۱ فروردین ۱۳۴۸ در تهران نویسنده و محقق در حوزه تعلیم و تربیت کودکان است.او تحصیلات دوره ابتدایی و راهنمایی را در تهران گذراند. به خاطر علاقه به علوم دینی، تحصیلات دورة دبیرستان را نیمه تمام رها کرد و به شهر قم رفت. در حوزه علمیه قم، تحصیل علوم دینی را آغاز کرد و از اساتید بزرگ حوزه بهره برد. وی سه سال نیز در مرکز فرهنگ و معارف قرآن به سؤالات کتبی دانش‌آموزان پاسخ می‌داد و سه سال با دارالحدیث همکاری می‌کرده‌است. غلامرضا حیدری ابهری، از سال ۱۳۸۶ در...