کتاب زندگی به سبک خورشید

Zendegi Be Sabk-e Khorshid
سیری در سیره و سبک زندگی امام رضا (ع)
کد کتاب : 32379
شابک : 978-9642022564
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 182
سال انتشار شمسی : 1392
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب زندگی به سبک خورشید اثر مهدی غلامعلی

این اثر سیری در سیره و سبک زندگی امام رضا (ع) می باشد.نویسنده در این نوشتار سبک زندگی رضوی را آموخته و قدری همراه پیشوای معصوم (ع) خود به زندگی اهل ایمان سرک می کشد.
سیری در سیره هشتمین حجت خدا (ع) ما را با شیوه زندگانی خاندان پیامبر (ص) آشنا می سازد؛ آنان همواره الگوی علمی پیروان خود بوده و با رفتار خود راه درست را به اهل ایمان نشان داده اند.
برای تبیین سبک زندگی رضوی مجموعه احادیثی مرتبط از کتاب های معتبری همچون کتاب شریف الکافی، عیون اخبار الرضا(ع)، الارشاد شیخ مفید، بحارالانوار گرد آوری شده است و به گفته نویسنده کتاب در پانوشت برخی داستان ها چند منبع ذکر شده و دلیل این تعدد هم منابع مختلفی است که در گرد آوری این کتاب استفاده شده است.
امام (ع) و خانواده و خویشان، امام (ع) و مردم، امام (ع) و حاکمان، امام (ع) خوراک و بهداشت، امام (ع) و علم و حکمت، امام و معصومان (ع)، امام (ع) و عبادت و امام (ع) دعا و ذکر، هشت بخش کتاب "زندگی به سبک خورشید" است.

کتاب زندگی به سبک خورشید

مهدی غلامعلی
مهدی غلامعلی متولد سال 1353،فارغ التحصيل دبيرستان علوم و معارف اسلامي شهيد مطهري ۱۳۷۱ تهران می باشد. ویهمکار موسسه دار الحديث از سال ۱۳۷۵ تا كنون در گروه‌هاي تاريخ حديث، دانشنامه نگاري، تفسير روايي، تاريخ و سيره و مصدريابي،مدیر مرکز آموزش الکترونیک دانشگاه قرآن و حدیث،عضو هیئت علمی دانشگاه قرآن و حدیث، وكارشناس گروه قرآن و حديث راديو معارف در حوزه مباحث حديثي می باشد.