کتاب سلیمانی عزیز

Dear Soleimani
گذری بر زندگی و رزم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی
کد کتاب : 32646
شابک : 978-6007874677
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 256
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 71
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

سلیمانی عزیز ۲
Dear Soleimani
کد کتاب : 100724
شابک : ‫‬‮‭978-6007874929
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 270
سال انتشار شمسی : 1401
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب سلیمانی عزیز اثر مجموعه ی نویسندگان

"سلیمانی عزیز" کتابی است به همت "عالمه طهماسبی"، "لیلا موسوی" و "مهدی قربانی" که "گذری بر زندگی و رزم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی" بوده و متن کامل وصیت نامه ی ایشان را نیز در اختیار خواننده می گذارد. حاج "قاسم سلیمانی"، سردار دلیر سپاه ایران، که نام او بر وجود بی وجود دشمنانش رعشه می انداخت، مردی بود که "اشداء علی الکفار و رحماء بینهم" را با سبک زندگی خود به معنی واقعی کلمه تفسیر کرده بود. سرداری که از هیبت و شکوه مردانگی اش، حماسه ها می توان سرود و از مرحمت و مهربانی اش میان یاران، داستان ها می توان گفت. از واقعه ی تلخ شهادت حاج "قاسم سلیمانی" که البته برای جان پاک او حلاوتی کبریایی به همراه داشت، کتاب های زیادی در مدح و رثای این شهید بزرگوار به رشته ی تحریر در آمده و هر یک توانسته اند تنها گوشه ای از عظمت حیات پربار حاج "قاسم سلیمانی" را به تصویر بکشند.
"سلیمانی عزیز" پاسداشت دیگری از یاد و خاطره ی سردار شجاع دل هاست که "عالمه طهماسبی"، "لیلا موسوی" و "مهدی قربانی" تلاش کرده اند با گردآوری آن، مرحمی بر دل سوخته ی دوست داران وی بگذارند و قطره ای کوچک از اقیانوس بی انتهای شخصیت و وجود حاج "قاسم سلیمانی" را به خوانندگان معرفی کنند. این اثر که چند برگ از خاطرات این شخصیت بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی را در برگرفته، "گذری بر زندگی و رزم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی" است و ابعادی کمتر دیده شده و کمتر خوانده شده از سیره و روحیات ایشان را در اختیار مخاطب قرار می دهد.

کتاب سلیمانی عزیز

قسمت هایی از کتاب سلیمانی عزیز (لذت متن)
زدیم بغل. وقت نماز بود. گفتم: «حاجی قبول باشه.» گفت: «خدا قبول کنه ان شاءاللّه.» نگاهم کرد. گفت: «ابراهیم!» نگاهش کردم. ــ نمازی خوندم که در طول عمرم توی جبهه هم نخوندم. ــ حاج آقا شما همه نمازهاتون قبوله. قصه اش فرق می کرد. رفته بود کاخ کرملین. قرار داشت با پوتین. تا رئیس جمهور روسیه برسد وقت اذان شد. حاجی هم بلند شد. اذان و اقامه اش را گفت. صدایش پیچید توی سالن. بعد هم ایستاد به نماز. همه نگاهش می کردند. می گفت در طول عمرش همچین لذتی از نماز نبرده بوده. پایان نماز پیشانی اش را گذاشت روی مهر. به خدای خودش گفت: «خدایا این بود کرامت تو، یه روزی توی کاخ کرملین برای نابودی اسلام نقشه می کشیدند، حالا من قاسم سلیمانی اومدم اینجا نماز خوندم.