کتاب سرگذشت شگفت انگیز گوگل

The Google Story
کد کتاب : 34194
مترجم :
شابک : 978-9642614127
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 342
سال انتشار شمسی : 1396
سال انتشار میلادی : 2005
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب سرگذشت شگفت انگیز گوگل اثر دیوید ای. وایس

این سرگذشت یکی از چشمگیرترین موفقیت های اینترنتی زمان ماست. این کتاب مبتنی بر تحقیقات موشکافانه و دسترسی غیر معمول به گوگل است، شما را به عمق آفرینش و گسترش شرکتی می برد که نامش به عنوان یک نام تجاری محبوب و یک فصل رایج در سرتاسر جهان شناخته شده است. ارزش سهام آن بیش از جمع ارزش سهام دیزنی و جنرال موتورز است. کارکنانش در یک ناهارخوری، غذای مجانی می خورند، مکانی که تا مدت ها توسط سرآشپز سابق گروه موسیقی گریت فول دد (Grateful Dead) اداره می شد، و این افراد در محوطه رنگارنگ شرکت در سیلیکان ولی، با موتور سیکلت های کوچک و کفش های اسکیت تک ردیف خود تردد می کنند.
برخی از آنچه در این کتاب می خوانید عبارتند از : راز شبکه رایانه هایی که به سرعت برق، نتایج جستجو را فراهم می آورد، رویکرد نامتعارف شرکت که آن را قادر ساخت تا سلطه مایکروسافت را به چالش بگیرد و لرزه بر اندام وال استریت اندازد. حتی، گوگل همچنان که اوج می گیرد، سرگرم کشمکش با انتخاب های دشواری است که شرکت را قادر سازد تا در عین حالی که گسترش می یابد، از شعار هدایتگر بنیان گذارانش فاصله نگیرد، شعاری که می گوید: شرور نباش!

کتاب سرگذشت شگفت انگیز گوگل

دیوید ای. وایس
ديويد اي. وايس متولد 16 ژوئن 1960 ، روزنامه نگار و نویسنده است. او مشاور ارشد New Mountain Capital ، یک شرکت سرمایه گذاری مستقر در نیویورک ، و مدیر اجرایی انجمن "سال اول تحصیل به صورت رایگان" است. او فردی خیرخواه است که هدفش دسترسی عمومی به کالج می باشد.