کتاب سه قانون عملکرد برای بهینه سازی کارایی

The Three Laws of Performance
کد کتاب : 34954
مترجم :
شابک : 978-6003360372
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 306
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2009
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب سه قانون عملکرد برای بهینه سازی کارایی اثر استیو زافرون

کتاب «سه قانون عملکرد برای بهینه سازی کارایی» یک سیستم اثبات شده برای گردآوری همه کارکنان یک سازمان در یک چشم انداز جدید همراه با ایده هایی نو را ارائه می‌کند.

وقتی کاری در محل کار به آرامی پیش نمی‌رود، مدیران با این مشکل مواجه می‌شوند که ابتدا به کدام بخش از مشکل رسیدگی کنند. آیا پروژه با کاهش هزینه شروع می شوند؟ یا باید ابتدا به سراغ بهبود فرآیند بروند؟ نویسندگان - که به صدها شرکت و فرد کمک کرده اند تغییر کنند و بهبود پیدا کنند - می گویند به جای هدف قرار دادن مستقیم افراد و عملکرد آنها، زمان و هزینه خود را صرف تنظیم سیستم هایی می کنند که در آن افراد کار می کنند. نویسندگان نشان می‌دهند که در واقع می‌توان همه چیز را به یکباره تغییر داد - با تمرکز بر دائمی و تکرارپذیر کردن چنین تحولاتی.
دو متخصص در این زمینه نشان می‌دهند که چگونه می‌توان تحولات بزرگی را ایجاد کرد. این کتاب فرآیندی را برای درگیر کردن همه کارمندان در چشم اندازی از موفقیت و سود به همراه دارد.

کتاب سه قانون عملکرد برای بهینه سازی کارایی

استیو زافرون
استیو زافرون مدیر عامل گروه وانتو، یک شرکت مشاوره جهانی است که برای ارتقا. عملکرد سازمانی اقدامات گسترده ای را طراحی و اجرا می کند. زافرون با بیش از سیصد سازمان در بیست کشور ابتکارات اصلی شرکت را هدایت کرده است.
قسمت هایی از کتاب سه قانون عملکرد برای بهینه سازی کارایی (لذت متن)
در اندک زمانی پس از آن، موسسه ی مالی و سرمایه گذاری بین المللی وابسته به بانک جهانی، به منظور کمک به تحقق رویای یک اجتماع بزرگ تر و خودکفای لان مین، مبلغ یکصدمیلیون دلار در این معدن سرمایه گذاری کرد. اگر شرکت لان مین و سیصدهزار نفری که در اجتماعات اطراف آن زندگی می کنند می توانند نحوه ی شکل گیری ذهنیت خود را نسبت به یکدیگر تغییر دهند، چنین تلاش و راهکارهایی می تواند به الگویی برای تحول های سازمانی تبدیل شود. شما چطور؟ اعمال و اقدامات مشخصی وجود دارد که با انجام آنها شما هم بتوانید از قدرت قانون اول عملکرد بهره مند شوید. به رابطه ی کارایی و نحوه ی شکل گیری وضعیت توجه کنید. این رابطه همیشه ثابت و برقرار است.