کتاب درهم شکستن الگوهای مخرب روابط

Breaking Negative Relationship Patterns
خودیاری طرح واره درمانی
کد کتاب : 36788
مترجم :
عادله صمیمی
شابک : 978-6222570613
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 360
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

شکستن الگوهای ناکارآمد در رابطه
Breaking Negative Relationship Patterns
کد کتاب : 110836
مترجم :
جواد نجم آبادی
شابک : 978-6008348399
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 316
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب درهم شکستن الگوهای مخرب روابط اثر بروس استیونس

کتاب "درهم شکستن الگوهای مخرب روابط" خودیاری طرح واره درمانی (ST) برای درمان بیماران مبتلا به اختلالات پیچیده، به ویژه اختلالات شخصیت، با مجموعه مداخلات قدرتمند جدیدی توسعه یافته است. اختلالات شخصیت و همچنین مشکلات عمومی‌تر ناشی از تجربیات اولیه و طرحواره‌درمانی مورد توجه قرار می‌گیرد، یک عامل کلیدی در بسیاری از روابط آشفته است و در نتیجه ST به طور فزاینده‌ای برای کار زوجین استفاده می‌شود. ST با برخورد موثر با گذشته، راه منحصربه‌فردی برای نزدیک شدن و رسیدگی به مشکلات کنونی در روابط ارائه می‌کند، زوج‌هایی که الگوهای تفکر و رفتار فردی خود را درک می‌کنند، تمایل دارند متوجه شوند که روابط آنها بسیار منطقی‌تر است.

شکستن الگوهای رابطه منفی یک منبع کاربردی و خواندنی است که شامل تمرین‌های خودیاری فراوانی است که طرح‌واره‌درمانگران می‌توانند آن‌ها را توصیه یا به بیماران خود ارائه دهند. این منبع ایده‌آل برای زوج‌هایی است که تحت طرح‌واره‌درمانی قرار می‌گیرند، و همچنین می‌تواند به عنوان یک راهنمای خودیاری در دسترس برای کسانی که مشکلات روابط را تجربه می‌کنند، باشد. نویسندگان یک مدل کامل مبتنی بر ST را برای درک مشکلات شخصی پیچیده، همراه با سازگاری‌های خاص زوج از مداخلات اصلی ST مانند فرزندپروری محدود، بازنویسی تصاویر و شکستن الگوی رفتاری ارائه می‌کنند.

کتاب درهم شکستن الگوهای مخرب روابط

بروس استیونس
دکتر بروس استیونس ، رئیس فعلی موسسه کریس پیری و الهیات عملی در دانشگاه چارلز استورت در کانبرا، استرالیا است. او یک روانشناس بالینی و پزشکی قانونی است و بیش از بیست سال تجربه عمل خصوصی دارد.
دسته بندی های کتاب درهم شکستن الگوهای مخرب روابط