کتاب آسمان

The Sky
رنگ آمیزی 6 (نقاشی های کوچک،شعرهای مهد کودک)
کد کتاب : 37071
شابک : 978-6002510723
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 12
سال انتشار شمسی : 1400
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 3 اردیبهشت

معرفی کتاب آسمان اثر مریم اسلامی

در این جلد از کتاب رنگ آمیزی به وسایل و اشیاء پرداخته شده و سعی دارد کودکان را با آنها آشنا کند. در یک صفحه تصویر آن نقاشی شده و در شعری کوتاه و روان به معرفی آن وسیله می پردازد؛ در صفحه ی مقابل شی مورد نظر، با نقطه چین ترسیم شده و کودکان می توانند با وصل کردن نقطه ها به هم، آن شی را نقاشی کنند و بعد از تکمیل نقاشی آن را رنگ آمیزی نمایند. با این روش هم نام آن وسیله را می آموزند هم با کاربردش آشنا می شوند.
کتاب های نقاشی های کوچک، شعرهای مهدکودک در چند جلد با نام های خانه، شهربازی،دریا، جنگل، آسمان، خیابان به معرفی این موارد می پردازد و با ارائه ی نقاشی ها و تمرین رنگ آمیزی سعی دارد تا کودکان در حرکات دست ورزی به مهارت برسند. آنها با وصل کردن خطوط و دست یافتن به شکل مورد نظر می آموزند چطور قلم را در دست بگیرند و با رنگ آمیزی، خلاقیت و نوآوریشان افزایش می یابد. این اثر برای گروه سنی قبل از دبستان بسیار مفید و کاربردی خواهد بود.

کتاب آسمان

مریم اسلامی
مریم اسلامی متولد 1355 در شهر ادب خیز نیشابور است. وی در حال حاضر در تهران سکونت دارد و کارشناس شعر در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است. او که دانش آموخته ی زبان و ادبیات فارسی در مقطع کارشناسی ارشد است برگزیده ی دو دوره جشنواره بین المللی شعر فجر در بخش شعر کودک و نوجوان در سال های 1379 و1391 می باشد.همچنین داوری چندین جشنواره بین المللی و ملی شعر را در مدیریت آفرینش های ادبی کانون پرورش فکری به عهده داشته است. در حال حاضر نیز اسلامی عضو شورای بررسی کتاب در کمیته کتاب و عضو شورای کارشن...