کتاب انار و فرشته مرگ

Pomegranate and the Angel of Death
  • 15 % تخفیف
    95,000 | 80,750 تومان
  • موجود
  • انتشارات: نگاه نگاه
    نویسنده:
کد کتاب : 37701
مترجم :
شابک : 978-6003767706
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 213
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب انار و فرشته مرگ اثر عطا محمد

کار من اینه که به هر گوشه و کناری از این دنیای درندشت سرک بکشم و شخصیت های توی کتاب های داستانی رو از بین ببرم تا خودشون و قصه هاشون فراموش بشن. البته قطعا میدونی که این کار آسونی نیست… نمیدونی برای از میان بردن شعرهای «نالی» چی کشیدم! با این حال نتونستم حبیبه (معشوقه نالی) رو از یاد این مردم ببرم. اودیپ و شرلوک هولمز و شهرزاد هنوز هم زنده ن. انگار کتابها رودی هستن که یکریز از درون رویا جاری میشن و موج میزنن و من نمیتونم جلوشونو بگیرم.

حوادث و شخصیت های داستان های عطا محمد تنها محدود به سرزمین کردستان نیست، بلکه او از محیط زندگی دوران پناهندگی خودش نیز بهره گرفته و بخشی از روایت ها را در دل کشورهای اروپایی و به کمک شخصیت های اروپایی پیش می برد.

کتاب انار و فرشته مرگ

عطا محمد
عطا محمد در سال 1970 در شهر سلیمانیه به دنیا آمده است. او لیسانس حسابداری را از دانشگاه همان شهر دریافت کرده است. به دلیل جنگ‌ها و ناامنی‌های موجود در کردستان عراق، به سوئد مهاجرت می‌کند و سال‌هاست که ساکن شهر استکهلم است. مجموعه داستان "فریب و مخفی‌کاری"، رمان "سفرهای شفاف سلطان در تنهایی"، رمان "مصیبت‌های خانواده‌ میخک"، مجموعه داستان "تینا و داستان‌های تخیلی" و رمان "گیلاس خون" از جمله آثار اوست.