کتاب مولکول ها

Molecules
علایم حیات
کد کتاب : 40072
مترجم :
شابک : 978-6001051838‏
قطع : پالتویی
تعداد صفحه : 203
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2003
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب مولکول ها اثر فیلیپ بال

فرآیندها در یک سلول زنده شبیه به فرآیندهای شهری مملو از ساکنان مولکولی است که حرکت، ارتباط، همکاری و رقابت دارند. در این مقدمه بسیار کوتاه، فیلیپ بال به بررسی نقش مولکول در داخل و اطراف ما می پردازد - برای مثال، چگونه یک تخمک بارور شده می تواند به یک موتزارت چند سلولی تبدیل شود، چه چیزی ابریشم عنکبوت را در شبنم صبح نامحلول می کند، و چگونه این پویایی مولکولی در آزمایشگاه به تصویر کشیده می شود و نوید اختراع مجدد شیمی را به عنوان اصلی ترین علم خلاق قرن می دهد.
اگر عملکرد صمیمی مولکول‌ها نامرئی به نظر می‌رسد، از "کتاب مولکول ها" از فیلیپ بال، آنها را می‌بینیم - زنده می‌شوند، به ما کمک می‌کنند تا زندگی کنیم. لذت خاص این کتاب عالی پیوندی است که بین مولکول‌های شگفت‌انگیز طبیعت و آن شیمیدان‌ها ایجاد می‌شود. با خواندن این کتاب به خوبی احساس میکنید در یک آزمایشگاه بزرگ و مجهز قرار گرفته اید که به کمک تجهیزات آن قرار است زندگی را بهتر بشناسید. این واقعا مهارت بسیار خوبی از نویسنده را طلب می کند که فیلیپ بال سعی کرده است تا به آن کیفیت مطلوب نزدیک شود.

کتاب مولکول ها

فیلیپ بال
فیلیپ بال ، متولد 1962 ، نویسنده انگلیسی است. وی بیش از بیست سال سردبیر مجله Nature بود. او اکنون در یک ستون در Chemistry World می نویسد. وی در انتشارات مختلفی از جمله "دانشمندان جدید" ، نیویورک تایمز ، گاردین و ​​فایننشال تایمز مشارکت داشته است.