کتاب والدین سمی همسر

Toxic In-Laws
کد کتاب : 40280
مترجم : روشنک میرزادائی
شابک : 978-6222462345
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 326
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2001
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب والدین سمی همسر اثر سوزان فوروارد

از سوزان فوروارد، دکتر و نویسنده پرفروش کتاب های "والدین سمی "و "مردانی که از زنان و زنانی که آنها را دوست دارند متنفرند"، کتابی کاربردی و قدرتمند ارائه شده است که به زوج‌ها کمک می‌کند تا با خانواده‌های خشمگین و سمی خود کنار بیایند.
زن و شوهرهای سمی، همسرانی هستند که از طریق تهاجمات مختلف - تهاجمی یا ظریف - به شما و ازدواجتان، آسیب واقعی وارد می آورند. همسران سمی در انواع مختلفی ظاهر می شوند: «منتقدان» که به شما می گویند چه کار اشتباهی انجام می دهید. «کنترل‌کنندگان» که سعی می‌کنند زندگی شما و شریک زندگی‌تان را اداره کنند. «غرق‌کننده‌ها» که مطالبات بی‌وقفه‌ای از زمان شما دارند. "استادان هرج و مرج"، که شما و شریک زندگی تان را با مشکلاتشان خسته می کنند. و "ردکننده ها"، که به شما اطلاع می دهند که شما را به عنوان بخشی از خانواده خود نمی خواهند.
سوزان فوروارد از صداها و داستان‌های زندگی واقعی زنان و مردان استفاده می‌کند که تلاش می‌کنند خود را از روابط ناامیدکننده، آزاردهنده و خشم‌آمیز با همسرانشان رها کنند. دکتر فوروارد تکنیک های ارتباطی و رفتاری بسیار موثری را برای برقراری ارتباط با همسرانی ارائه می دهد که نمی توانند یا نمی خواهند در مقابل والدین خود بایستند. در مرحله ی بعد، او راه های قابل دسترس و عملی برای بازپس گیری ازدواج شما از همسرتان را ارائه می دهد. او به شما نشان می دهد که چه بگویید، چه کاری انجام دهید، و چه محدودیت هایی را تعیین کنید. اگر از این راهکارها پیروی کنید، ممکن است همسران سمی را به همسر رویاهای خود تبدیل نکنید، اما در رابطه ی خود با آنها آرامش خواهید یافت.

کتاب والدین سمی همسر

سوزان فوروارد
سوزان فوروارد، زاده ی 14 می 1938، درمانگر و نویسنده ای آمریکایی است. او همچنین به عنوان مدرس و مشاور با بسیاری از نهادهای روانپزشکی و درمانی جنوب کالیفرنیا همکاری کرده است. چندین کتاب فوروارد در فهرست پرفروش ترین کتاب های نیویورک تایمز قرار داشته اند.
نکوداشت های کتاب والدین سمی همسر
A useful challenge to accepted wisdom about the normally taboo subject of mother love, with helpful tips on how to jump-start the healing process.
چالشی مفید برای دانستن در مورد موضوع معمولا تابوی عشق مادر، همراه با نکات مفید در مورد چگونگی شروع سریع روند درمان.
Kirkus Reviews on Mothers Who Can't Love

A riveting, compassionate guide to helping women transcend the wounds inflicted by their rejecting or abusive mothers.
یک راهنمای دلسوزانه برای کمک به زنان برای غلبه بر زخم های ناشی از مادران طردکننده یا بدسرپرست خود.
Janis Abrahms Spring

قسمت هایی از کتاب والدین سمی همسر (لذت متن)
آنه در کمال شگفتی به گذشته نگاه کرد؛ به اینکه چقدر سختی کشیده بود تا خودش را متقاعد کند که آن اتفاق ناخوشایند در حین شام قبل از عروسی فقط یک مشکل جزئی و لحظه ای بود؛ البته بعد از آن دید که این مشکلات جزئی و لحظه ای» سالها یکی پس از دیگری می آیند و می روند: «خیلی دلم می خواست از من خوشش بیاید؛ مطمئن بودم یک روز با من جور میشود اما این فکر احمقانه ای بود. بعد از ازدواج شرایط وخیم تر شد. فکر می کردم اگر مادربزرگ بشود، اوضاع بهتر میشود. الان دو تا نوه دارد و هنوز هم از من ایراد می گیرد.»