کتاب 50 تمرین عملی برای بهبود مهارت های ارتباطی

50 Communications Activities, Icebreakers, And Exercises
کد کتاب : 40451
مترجم :
شابک : 978-6226026642
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 180
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2008
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب 50 تمرین عملی برای بهبود مهارت های ارتباطی اثر پیتر آر گاربر

با استفاده از «کتاب 50 تمرین عملی برای بهبود مهارت های ارتباطی» مهارت های ارتباطی خود را فقط در عرض چند دقیقه افزایش دهید.
امروزه ارتباطات سهم بزرگی در زندگی امروز ما دارد. با این حال گاهی اوقات ما مشغول گرفتاری های کاری می شویم و فراموش می کنیم که ارتباطات برای موفقیت ، دوستی و خوشبختی ما چقدر مهم است.
این کتاب به خوانندگان کمک می کند تا در زمینه ارتباط برقرار کردن با اطرافیان خود مهارت کسب کنند. آنها را آماده می کند تا انواع مختلفی از چالش های ارتباطی که هر روز با آنها روبرو هستند را برطرف نمایند.
تکمیل هر فعالیت فردی تنها چند دقیقه طول می کشد.

مطالب قسمت اول این کتاب شامل "اصول اصلی ارتباطات" می شود :
یادگیری این اصول باعث می شود که خوانندگان در مورد ارتباطات با روش های جدید و متفاوت از قبل فکر کنند. آنها همچنین این تمرینات را نه تنها مفید بلکه به یاد ماندنی نیز خواهند یافت. من امیدوارم که شما از یادگیری و ارائه این تمرینات ارتباطی لذت ببرید. راهکارهای این کتاب متناسب با هر زمان و هر سنی تنظیم شده است.
باید همواره به خاطر داشته باشیم که ارتباطات بیش از هرچیز یک علم هنری است. هیچ راهی درست یا غلط برای برقراری ارتباط وجود ندارد و هیچ مجموعه ای از قوانین مطلق که باید رعایت شوند وجود ندارد. مانند هنر ، ارتباطات نیز می توانند اشکال و تنوع نامحدودی به خود بگیرند که هر کدام منحصر بفرد است.

کتاب 50 تمرین عملی برای بهبود مهارت های ارتباطی

پیتر آر گاربر
پیتر آر گاربر (Peter R. Garber) نویسنده بیش از 50 کتاب و ابزار آموزش در مورد طیف گسترده ای از موضوعات مربوط به منابع انسانی از جمله کتاب تغییر بیشتر آشفته منتشر شده توسط ASTD است. گاربر بیش از 30 سال به عنوان یک متخصص منابع انسانی کار کرده است و همچنین یک عضو هیئت علمی کمکی در دانشگاه پیتسبورگ است.
دسته بندی های کتاب 50 تمرین عملی برای بهبود مهارت های ارتباطی
قسمت هایی از کتاب 50 تمرین عملی برای بهبود مهارت های ارتباطی (لذت متن)
در این کتاب ۵۰ تمرین عملی به زبان ساده ارائه شده است. این تمرین ها برای کمک به افراد و شرکت کنندگان در کلاس های دوره ها، سمینارها و طراحی شده اند تا آگاه تر گردیده و برای مقابله با چالش های ارتباطاتی روزمره آماده تر باشند، هر تمرین به فهم بخشی از ارتباطات کمک کرده و موجب افزایش دانش و مهارت می شود. این تمرین ها سبب می شود تا افراد به شیوه های مختلف در مورد ارتباطات تأمل و تفکر کنند و آن را به خاطر سپرده و در زندگی به کار گیرند. بخش اول کتاب به ۱۹ تمرین در خصوص نظریه ارتباطات و آشنایی افراد با مفاهیم و اصول اولیه ارتباطات اختصاص دارد بخش دوم به ارائه ۱۰ تمرین در خصوص شروع ارتباطات و آب کردن یخ روابط در برخوردهای اولیه می پردازد و در نهایت بخش سوم کتاب ۲۱تمرین برای بهبود مهارت افراد در برقراری ارتباطات را ارائه می دهد