کتاب افکار منفی را رها کن

Let That Sh*t Go
آرامش ذهن و خوشبختی را در هر روز زندگی ات پیدا کن
کد کتاب : 43241
مترجم :
شابک : 978-6004613248
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 304
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 27
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

افکار منفی را رها کن
Let That Sh*t Go
کد کتاب : 113949
مترجم : رعنا سادات مظهری
شابک : 978-6227701708
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 240
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب افکار منفی را رها کن اثر نینا پیوروال

"افکار منفی را رها کن" کتابی است از "کیت پتریو" و "نینا پیوروال" که در آن به خواننده می گویند:" آرامش ذهن و خوشبختی را در هر روز زندگی ات پیدا کن". صرف نظر از اینکه مردم چه می گویند ، قطعا کنارگذاشتن چیزهایی که در ذهن شما حضور دارند و زندگی می کنند ، شرایطی که از نظر احساسی بر شما تأثیر می گذارد ، افکار منفی ، نگرانی های گذشته ، اضطراب ها ، افرادی که می آیند و می روند آسان نیست. اما آیا این افکار ارزش نگه داشتن دارد؟ آیا واقعا کنار گذاشتن چنین مواردی آسان است؟ آیا رهایی ذهن از افکار منفی، کاری بدون زحمت و تقلا به نظر می رسد؟
بدون تردید ، رها کردن همه افکار منفی که زندگی به سمت شما پرتاب می کند، کار ساده ای نیست ، اما مساله این است که برای زندگی در لحظه ، شاد و سالم ماندن و مهم تر از همه برای آرامش ذهن ، رها کردن این افکار، حائز اهمیت است. آیا می دانید استرس می تواند چه بلایی بر سر بدن شما بیاورد؟ چه رسد به ذهن شما!
"افکار منفی را رها کن" از "کیت پتریو" و "نینا پیوروال"، کتابی است پیرامون در آغوش کشیدن عشق ، حضور در لحظه ی کنونی ، تمرین هوشیاری ، بیرون راندن افکار منفی و تجربه ی شادی درونی در زندگی روزمره. این یک کتاب معمولی خودپروری نیست؛ بلکه پس از مطالعه بیشتر به این فکر می کنید که چگونه می توانید چیزهایی را که نمی توانید کنترل کنید رها کنید ، اینکه چگونه پذیرش، کلید ذهن آرام است و چگونه بخشش به شما شادی درونی می بخشد.

کتاب افکار منفی را رها کن

نکوداشت های کتاب افکار منفی را رها کن
Stomach stress gurgles are no match for this spinning rolodex of chill pills.
قار و قورهای استرسی معده رقیب این کتاب که همچون قرص های آرامبخش عمل می کند، نخواهند شد.
Neil Pasricha

قسمت هایی از کتاب افکار منفی را رها کن (لذت متن)
حتی قبل رختخواب بیرون بیایید شروع می شود . ساعتان زنگ می خورد و همه چیز آغاز می شود . گوشی خود را کنترل می کنید و می بینید بعد از اینکه خوابتان برده است ، چهارده ایمیل جدید به صندوق ورودی ایمیل هایتان شیرجه زده اند : " لعنتی هنوز روز شروع نشده عقب افتادم ." چند ثانیه فرصت دارید تا در اینستاگرام بچرخید ، وضعیت هوا را بررسی کنید ، دندان هایتان را مسواک بزنید ، حمام کنید ، لباس بپوشید ، لنگه جورابتان را پیدا کنید ، یک تکه نان تست بردارید و راه بیفتید . سوار ماشینتان می شوید و فقط فرصت دارید به محل کار برسید . لعنتی ! همین که شروع میکنید به رانندگی ، مجموعه ای از افکار در ذهنتان رژه می روند : " اوه ! فراموش کردم گزارش رو برای جامال آماده کنم . صبر کن ببینم ! تولد پسرخالهم روز بیست و دوم بود با بیست و سوم ؟ نباید دیشب اون ساندویچ یخ زده رو میخوردم ، الان حس میکنم کمی بیحالم . تا تعطیلات چند روز مونده ؟ باید برای فلان کار خیلی زود برنامه ریزی کنم ، اوه! باید مالیات ها رو طبقه بندی کنم ... " افکار از این شاخه به آن شاخه میپرند تا اینکه - بوووم ! - به محل کار خود می رسید . یادتان می آید چگونه رسیدید ؟ همه آن دقایق کجا رفتند ؟