کتاب برای هر مشکلی راه حل معنوی

There's a Spiritual Solution to Every Problem
کد کتاب : 4397
مترجم :
شابک : 978-9645885999
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 484
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1975
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 3 اردیبهشت

برای هر مشکلی راه حلی معنوی وجود دارد
There’s a spiritual solution to every problem
کد کتاب : 4396
مترجم :
شابک : 978-6005026214
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 358
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1975
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 10
زودترین زمان ارسال : 3 اردیبهشت

برای همه مشکلات راه حلی معنوی وجود دارد
There's a Spiritual Solution to Every Problem
  • 25 % تخفیف
    195,000 | 146,250 تومان
  • موجود
  • انتشارات: علم علم
    نویسنده:
کد کتاب : 20344
مترجم :
شابک : 978-9644055089
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 373
سال انتشار شمسی : 1384
سال انتشار میلادی : 1975
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 3 اردیبهشت

معرفی کتاب برای هر مشکلی راه حلی معنوی وجود دارد اثر وین دایر

"برای هر مشکلی راه حلی معنوی وجود دارد" کتابی است الهام بخش از "وین دایر" که یکی از پرفروش ترین نویسنده ها بوده و با استفاده از سنت های معنوی متنوع به ما کمک می کند که از جهان مادی جدا شده و در معنویتی الهی بیدار شویم.
با نثری زیرکانه، خردمندانه و شوخ طبعانه که امضای "وین دایر" محسوب می شود، این نویسنده در کتاب "برای هر مشکلی راه حلی معنوی وجود دارد"، گواهی متقاعدکننده ای از قدرت عشق، توازن و خدمت را به ما ارائه می کند. اکثر ما هنگام مواجهه با مشکلات، خواه بیماری جسمی باشد یا نگرانی مالی و مشکل در رابطه، اغلب به عقل و خرد برای حل آن مشکل روی می آوریم. در این کتاب "وین دایر" به ما نشان می دهد که نیرویی معنوی و قادری مطلق، راه حلی برای مشکلات ما به همراه دارد.
قسمت نخست کتاب ، زیربنایی ضروری برای حل مسئله ی معنوی ارائه می دهد که از حکمت "پتانجلی" ، عارف یوگی برداشت شده است. نیمه دوم پیرامون دعای "سنت فرانسیس آسیزی" سازمان یافته، که میراثش عشق ، توازن و خدمت بود. هر فصل شامل موارد کاربردی اختصاصی نظیر تصدیق، تمرین نوشتن و مراقبه های هدایت شده است تا بتوان به وسیله ی آن ها آموزه های این افراد خردمند را در مشکلات روزمره به کار گرفت.
"برای هر مشکلی راه حلی معنوی وجود دارد" که بسیار عمیق و اندیشه برانگیز و در عین حال مملو از توصیه های عملی و واقع بینانه است، کتابی است درباره ی خودآگاهی و تکیه بر انرژی شفابخشی که درون یکایک ماست. همانگونه که "وین دایر" اشاره می کند: تفکر آغاز مشکلات است و قلب شما پاسخی برای حل این مشکلات در بردارد.

کتاب برای هر مشکلی راه حلی معنوی وجود دارد

وین دایر
وین والتر دایر (Wayne Walter Dyer) زاده ۱۰ مه ۱۹۴۰ - درگذشته ۲۹ اوت سال ۲۰۱۵) نویسنده کتاب های خودیاری و سخنران انگیزشی آمریکایی بود. کتاب قلمرو اشتباهات شما (با عنوان "چگونه شخصیت سالم تر بیابیم؟" در ترجمه فارسی) در سال ۱۹۷۶ در حدود ۳۰ میلیون نسخه فروخت و جزء یکی از بالاترین فروش کتاب ها در تاریخ شد. دایر در سال ۱۹۸۷ به عنوان بهترین سخنران ایالات متحده شناخته شد.[۱] در سال ۲۰۱۱ مجله Watkins Magazine وین دایر را سومین انسان معنوی تأثیرگذار در دنیا معرفی کرد.وین دایر در ۱۰ مه ۱۹۴۰ در شهر دتروی...
دسته بندی های کتاب برای هر مشکلی راه حلی معنوی وجود دارد
نکوداشت های کتاب برای هر مشکلی راه حلی معنوی وجود دارد
Dyer's large and loyal following will enjoy this book.
خیل عظیم و وفادار پیروان دایر، از این کتاب لذت خواهند برد.
Publishers Weekly Publishers Weekly

There's a Spiritual Solution to Every Problem dissects what is meant by the word problem and shows us how to achieve our deepest wishes with surprisingly simple suggestions.
"برای هر مشکلی راه حلی معنوی وجود دارد" معنای کلمه ی مشکل را کالبدشکافی کرده و به ما می آموزد که چطور عمیق ترین خواسته هایمان را با راهکارهایی که به طرز شگفت انگیزی ساده اند، به دست بیاوریم.
Amazon Amazon

An enticing and challenging work; recommended for all public library self-help, religion, psychology, or contemporary issues collections.
کتابی فریبنده و چالش برانگیز که به تمام کتابخانه های عمومی یا مجموعه های معاصر خودپروری، دینی و روانشناسی توصیه می شود.
Library Journal Library Journal

قسمت هایی از کتاب برای هر مشکلی راه حلی معنوی وجود دارد (لذت متن)
من نسخه اولیه این کتاب را در تاریخ پانزدهم ژوئن سال ۲۰۰۰ در خانه خود واقع در موئه با حسی شگفت انگیز از فضیلت و کمال به پایان رساندم. کمی بعد پس از گذشت چند ماه تشخیص دادم که مأمور شده ام تا آنچه را نوشته بودم به کار برم و اصول پیدا کردن راه حلی معنوی برای هر مشکل را، ابتدا در زندگی شخصی خود آزمایش کنم. در پاییز سال ۲۰۰۰ هنگامی که در اتاق هتل تنها بودم، واقعا به زانو درآمدم. به سختی نفس می کشیدم. انگار قفسه سینه ام را تحت قشار گذاشته بودند. بسیار عرق می ریختم و به زودی فهمیدم که دچار حمله قلبی شده ام. اما تصور چنین چیزی نیز بسیار اشتباه بود. من سیگار نمی کشیدم. مشروبات الکلی مصرف نمی کردم، اضافه وزن نداشتم، هر روز ورزش می کردم و دقیقا برنامه زندگی من از ۲۵ سال قبل تا آن روز چنین بود. به تغذیه ام توجه بسیاری نشان می دادم. من نباید دچار حمله قلبی می شدم. حمله قلبی برای اشخاصی اتفاق می افتد که با روش زندگی شان حمله های قلبی متعددی را به زندگی خود دعوت می کنند؛ نه، من. نه، دکتر وین دایر. اما به هر حال این اتفاق افتاده بود و من در بیمارستان بودم، در حالی که سیم های مانیتور به سرتاسر بالاتنه ام متصل بود و سرمی هم وارد بدنم می شد. از پذیرفتن این که چنین اتفاقی برایم افتاده بود، اجتناب می ورزیدم. در حضور خانواده ام ناله می کردم و صادقانه بگویم بسیار ترسیده بودم. بعد از سپری شدن روز اول دوباره شروع کردم تا آنچه را در این کتاب نوشته بودم و شما اکنون مشغول خواندن آن هستید، آزمایش کنم. عنوان کتاب را بارها و بارها به خودم یادآوری کردم: برای هر مشکلی راه حلی معنوی وجود دارد، و بیماری من قطعا یک مشکل به شمار می رفت.