کتاب ببر کوچولو جمع و جور می کند

Little Tiger Picks Up
بچه باهوش 6
کد کتاب : 44264
مترجم :
شابک : 978-6226707336
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 24
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب ببر کوچولو جمع و جور می کند اثر مایکل دال

"ببر کوچولو جمع و جور می کند" کتابی است به قلم "مایکل دال" که متعلق به مجموعه ی "بچه باهوش" بوده و یک راه مستحکم برای تقویت روحیه ی نظم در کودک همراه با تصاویر خوب است.
سایر کتاب های مجموعه ی "بچه باهوش" تکنیک های متفکرانه ای ارائه می دهند، با احساسات سروکار دارند یا نشانه های مفیدی را ارائه می دهند که می تواند در اوقات روزانه مورد استفاده قرار گیرد. اما این یکی بسیار ساده است! "ببر کوچولو جمع و جور می کند" قصه ی ببری است که در این چند صفحه وسایلش را جمع می کند، و به دنبال آن مادر بچه ببر حواسش به اوضاع هست! نوشته های این کتاب حتی برای بزرگسالانی که کتاب را برای کودک می خوانند نیز خنده دار است و اوقات مفرحی را برای والد و کودک در کنار یکدیگر رقم می زند.
"ببر کوچولو جمع و جور می کند" به قلم "مایکل دال" همچون دیگر کتاب های مجموعه ی "بچه باهوش" دارای پیام آموزنده ای است و از این نظر یک اثر محبوب به حساب می آید.
این داستان یک کتاب خیلی کوتاه برای مخاطبین نوپای خود محسوب می شود. "ببر کوچولو جمع و جور می کند" برای همه ی والدینی که فرزند کوچکی دارند و می خواهند مفهوم نظم و مسئولیت پذیری در قبال جمع کردن وسایلشان را به آن ها بیاموزند، اثری درخشان است. ببر قصه ی ما هم تمام مدتی که اسباب بازی هایش را جمع می کند، لبخند بر لب دارد و خوشحال است .
این کتاب رفتارهای اولیه را به شیوه ای زیبا آموزش می دهد و هدیه ی مناسبی برای والدین و فرزندان است.

کتاب ببر کوچولو جمع و جور می کند

مایکل دال
مایکل دال (متولد: 1 ژانویه 1954 ، ایالات متحده) نویسنده بیش از 200 کتاب برای کودکان و بزرگسالان است. وی برای کتاب های غیر داستانی خود سه بار برنده جایزه AEP برجسته دستاورد شده است. مجموعه رمز و راز "Finnegan Zwake" او توسط جوایز آنتونی و آگاتا دو بار در لیست کوتاه قرار گرفت.
قسمت هایی از کتاب ببر کوچولو جمع و جور می کند (لذت متن)
از متن پشت جلد کتاب: ببر کوچولو وسایلش را در همه جای خانه ریخته و حالا وقت جمع کردن است. در این داستان فرزند نوپای شما متوجه می شود که جمع و جور کردن هم بخشی از فرایند بازی است. این کتاب با نگرشی مثبت به نظم، کمک می کند فرزند خود را به جمع و جور کردن وسایلش پس از بازی تشویق کنید.