کتاب گشتالت درمانی

Skills in Gestalt Counselling & Psychotherapy
(فنون و مهارت های روان درمانی و مشاوره گشتالتی)
  • 15 % تخفیف
    260,000 | 221,000 تومان
  • موجود
  • انتشارات: دانژه دانژه
    نویسنده:
کد کتاب : 44996
مترجم :
احمد حیدرنیا
شابک : 978-6005070231
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 328
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2001
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 20 اردیبهشت

معرفی کتاب گشتالت درمانی اثر فیل جویس

"مهارت های روان درمانی و مشاوره گشتالتی" مقدمه ای است که علاوه بر نشان دادن کاربرد این رویکرد در تمامی مراحل درمان، بر مهارت ها و تکنیک های گشتالتی لازم برای ایجاد رابطه درمانی تأکید می ورزد. توصیف و تبیین تجربه های متنوع درمانگران مجرب، بیان مثالهایی روشن از موارد بالینی در زمینه های ایجاد رابطه درمانی موثر و کارآمد، ارزیابی و ملاحظات درمانی، گسترش آگاهی مراجع، ارائه تکنیک های متنوع گشتالت و نحوه اختتام درمان و ... مطالبی است که در بخش های کتاب مورد بررسی قرار می گیرد.
افزون بر این ها، نویسندگان، ابعاد معنوی و فرهنگی مشاوره گشتالتی را بررسی و راهکارهایی برای موضوعات عملی خاص پیشنهاد کرده اند. امید است این اثر مورد استقبال و استفاده تمامی دانشجویان رشته های روان شناسی و مشاوره به ویژه کارآموزان گشتالت قرار بگیرد.

کتاب گشتالت درمانی

فیل جویس
فیل جویس به عنوان مربی ، سرپرست ، روان درمانگر و مشاور در غرب لندن کار می کند و همچنین از سال 1979 در زمینه های مختلف بهداشت روان کار کرده است. وی به عنوان یک مددکار اجتماعی روانپزشکی مورد تایید در لندن کار کرده و تجربه قابل توجهی در تیم های چند رشته ای و کار با مردم آشفته دارد. وی یک استاد راهنما در دوره کارشناسی ارشد روانشناسی گشتالت در موسسه Metanoia، لندن و یک استاد راهنما در برنامه روان درمانی یکپارچه نیز در موسسه Metanoia است. وی طی 15 سال گذشته سخنرانی های زیادی در کنفرانس های بین المل...