کتاب غلبه بر کمال خواهی

Overcoming Perfectionism
راهنمای خودیاری با استفاده از روش های شناختی- رفتاری
کد کتاب : 45424
مترجم :
فروغ ادریسی
شابک : 978-6002001320
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 264
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2010
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 8
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب غلبه بر کمال خواهی اثر رز شافران

"غلبه بر کمال خواهی" یک "راهنمای خودیاری با استفاده از روش های شناختی- رفتاری" از "رز شافران"، "سارا اگان" و "تریسی وید" است.
اگر شما یک فرد کمالگرا هستید، آیا هرگز به این اندیشیده اید که چگونه می توانید چرخه "هرگز به اندازه کافی خوب نیستم" را بشکنید؟
برای شما و هیچ فردی دیگری، اصلا مفید نیست که هدف را خیلی دست بالا بگیرید. تلاش برای چیزی ممکن است یک ویژگی سالم و مطلوب باشد، اما مواقعی وجود دارد که حس میکنیم هیچ کدام از کارهایی که انجام می دهیم به اندازه ی کافی خوب نیست. ما می خواهیم بیش از حد بی عیب و نقص باشیم و اهداف غیر معقول تعیین کنیم.
کمال گرایی در چنین سطوح بالایی که غالبا با اعتماد به نفس ضعیف، تقویت می شود، ممکن است به جای ایجاد موفقیت، به آن پشت کند و به یک وضعیت ناسالم تبدیل شود و منجر به برخی از مشکلات مهم روحی و روانی از جمله اضطراب، افسردگی و اختلالات خوردن شود. "غلبه بر کمال خواهی" که یک "راهنمای خودیاری با استفاده از روش های شناختی- رفتاری" است، موفق شده روش هایی را معرفی کند که به عنوان یک درمان بسیار موثر برای احساس ناتوانی و عدم خوب بودن، اثبات شده اند. این کتاب حیاتی به شما می آموزد که چگونه کمال گرایی بالینی خود را نشان می دهد و روش های مقابله موثر همراه با توصیه های اساسی در مورد چگونگی جلوگیری از عودهای آینده به چه صورت است. "غلبه بر کمال خواهی" نوشته ی "رز شافران"، "سارا اگان" و "تریسی وید" از راهکارهای اثبات شده علمی برای درمان مشکلات روحی و جسمی طولانی مدت و ناتوان کننده استفاده می کند.

کتاب غلبه بر کمال خواهی

دسته بندی های کتاب غلبه بر کمال خواهی
قسمت هایی از کتاب غلبه بر کمال خواهی (لذت متن)
کمال خواهی عبارت است از تعیین معیارهای بسیار سخت و تلاش شدید برای دست یابی به آن ها، با وجود مشکلاتی که برای فرد ایجاد می کنند! فرد کمال خواه احساس ارزشمندی خود را تقریبا فقط بر اساس میزان دست یابی به این معیارها تعیین می کند. هدف کتاب غلبه بر کمال خواهی پایین آوردن سطح معیارهای افراد کمال طلب نیست؛ بلکه کمک به شما است تا ببینید از زندگی چه می خواهید و آیا راهبردهای کنونی تان به شما کمک می کند یا مانع دسترسی به اهدافتان می شود.