کتاب اصول مصاحبه بالینی براساس DSM-5 (جلد اول)

The Clinical Interview Using DSM-IV-TR
اصول اساسی
کد کتاب : 46615
مترجم :
شابک : 978-6002007803
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 736
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2001
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : ---

اصول مصاحبه بالینی براساس DSM-5 (جلد دوم)
The Clinical Interview Using DSM-IV-TR
بیمار مشکل
کد کتاب : 72625
مترجم :

شابک : 978-6002009050
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 704
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2001
نوع جلد : جلد سخت
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب اصول مصاحبه بالینی براساس DSM-5 (جلد اول) اثر اکهارت اوتمر

کتاب « اصول مصاحبه بالینی براساس DSM-5 (جلد دوم)» " بیمار مشکل " نوشته « اکهارت اوتمر» توسط ارجمند منتشر شده است.
در این نسخه جدید که به طور کامل به روز شده است، نویسندگان تجربه حرفه ای خود را به مهارت های واضح، مختصر، عملی و قابل یادگیری تبدیل می کنند. آنها نحوه تسلط بر هر یک از چهار مولفه اصلی مصاحبه را به طور جداگانه آموزش می دهند و نشان میدهند که چگونه آنها را در طول پنج مرحله مصاحبه با بیمار به طور بهینه تعامل می کنند. این کتاب همچنین شامل نمونه‌ای از نوشتن ارزیابی روانپزشکی است که اکثر پرداخت‌کنندگان شخص ثالث را راضی می‌کند و خواننده را گام به گام در نوشتن پیش می‌برد و نشان می‌دهد که چگونه می‌توان آن را تقریبا با هر نیاز رویه‌ای یا تحقیقاتی تطبیق داد. این کتاب پیچیدگی فرآیند مصاحبه را به طور کامل به دانشجویان نشان می دهد. زمانی که خواننده به فصول انتهایی می رسد و جزئیات مصاحبه را با استفاده از فرآیند تشخیصی تأیید و رد کردن می آموزد، ادراک جامعی نیز از چهار جزء مصاحبه که اوتمرها مطرح کرده اند به دست می آورد یعنی رابطه، تکنیک های جمع آوری اطلاعات، ارزیابی وضعیت روانی و تصمیم گیری تشخیصی.
این کتاب به آموزش DSM کمک می کند و به گونه ای بسیار مناسب ملاک های تشخیصی را مطرح کرده و برای مصاحبه بالینی و تشخیصی استانداردهایی را مشخص می نماید. اوتمرها به عنوان آموزش دهندگان و متخصصان بالینی طراز اول در زمینه نحوه انجام مصاحبه کتاب کلاسیکی را تدوین نموده اند.

کتاب اصول مصاحبه بالینی براساس DSM-5 (جلد اول)

اکهارت اوتمر
دکتر اکهارت اوتمر (Ekkehard Othme)، در تاریخ 12 مه 2019 درگذشت. دکتر اوتمر، همانطور که برای بسیاری شناخته شده بود، یک روانپزشک درخشان و دلسوز بود. بزرگترین لذت او در زندگی کمک به بیمارانش بود. او یک معلم بصیر و الهام بخش کسانی بود که زندگی آنها را لمس می کرد.
دسته بندی های کتاب اصول مصاحبه بالینی براساس DSM-5 (جلد اول)