کتاب کوئنتین تارانتینو

Quentin Tarantino FAQ
همه آنچه باید بدانید
  • 15 % تخفیف
    125,000 | 106,250 تومان
  • موجود
  • انتشارات: واحه واحه
    نویسنده:
کد کتاب : 46698
مترجم :
شابک : 978-6226222235
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 432
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب کوئنتین تارانتینو اثر دیل شرمن

کوئنتین تارانتینو مردی است که به هالیوود آمد و قوانین را آنقدر زیر پا گذاشت. تارانتینو با ساختن فیلم‌هایی در سال 1992 شکست خورد و سپس در سال 1994 با انتشار فیلم پالپ فیکشن شهرت خود را دوباره تثبیت کرد. همانطور که شهرت او افزایش یافت، او عشق خود را به فیلم هایی که به دور از معمول هستند، از طریق تبلیغ فیلم ها و تئاترهای قدیمی تر و با احیای زندگی متوقف شده بازیگرانی مانند جان تراولتا، پم گریر و دیوید کارادین گسترش داد.

کتاب "کوئنتین تارانتینو " تارانتینو به بررسی فیلم‌های کارگردانی تارانتینو، تأثیرات روی کار او و الهاماتی که او به دیگران داده است می‌پردازد. همچنین فصل‌هایی در مورد برخی از عناصر تکرارشونده در فیلم‌های او وجود دارد، از موسیقی، بازیگران و حتی لحظات سینمایی گرفته تا چیز های ساده تر که شاید کمتر کسی به آن ها توجه کرده باشد. این کتاب همچنین به بررسی فعالیت های او در تلویزیون، مقالاتی که در طول سال ها درباره او یا توسط او نوشته شده، حرفه بازیگری، مبارزات عمومی او و برخی از پروژه هایی که در این راه رها کرده است، می پردازد. در این کتاب همه چیز در کنار هم قرار می گیرد تا داستان مردی را روایت کند که مسیر منحصر به فرد خود را ایجاد کرد و به شکل گیری شیوه ساخت فیلم های امروزی کمک کرد.

کتاب کوئنتین تارانتینو

دیل شرمن
دیل شرمن (متولد 1964 ، لوئیزویل ، ایالت كیو)، مانند كوئنتین تارانتینو ، كودك دهه 1970 است كه شیفته فیلم های تئاترهای داخل سالن و خانه های سنگفرش بزرگ شد.
نکوداشت های کتاب کوئنتین تارانتینو
Dale Sherman delivers a book I am proud to not only have on my shelf, but one I will recommend other fans check out as well
دیل شرمن کتابی را ارائه می دهد که من به آن افتخار می کنم نه تنها در قفسه خود دارم، بلکه کتابی را که به طرفداران دیگر توصیه می کنم آن را نیز بررسی کنند.
Geekadelphia

I would recommend this book to have
توصیه می کنم این کتاب را داشته باشید
Simply Me Blog

قسمت هایی از کتاب کوئنتین تارانتینو (لذت متن)