کتاب سبک های دلبستگی بزرگسالان در درمان

Adult Attachment Patterns in a Treatment Context
کد کتاب : 48160
مترجم :
شابک : 978-6229753620
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 304
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 23 اردیبهشت

معرفی کتاب سبک های دلبستگی بزرگسالان در درمان اثر سارا دنیل

تئوری دلبستگی معتقد است که نیاز به دلبستگی یک پدیده مادام العمر است که به ویژه در مواقع بحران یا تروما مرتبط می شود. هنگامی که بزرگسالان بیماری، حوادث، تهاجم، مشکلات روانی یا از دست دادن را تجربه می کنند، سیستم های دلبستگی-رفتاری آنها فعال می شود و آنها را تشویق می کند تا از خانواده و دوستان و/یا کمک به متخصصان کمک و حمایت کنند. با این حال، درخواست کمک به دست آمده تحت تأثیر تجربیات قبلی در مورد حمایت و قابل اعتماد بودن چهره های دلبستگی قرار می گیرد. آیا می توان به دیگران اعتماد کرد؟ آیا نشان دادن آسیب پذیری ایمن است؟ چگونه فرد باید برای افزایش احتمال دریافت کمک مورد نیاز رفتار کند.؟
الگوهای دلبستگی بزرگسالان در یک زمینه درمانی مقدمه ای یکپارچه برای موضوع دلبستگی بزرگسالان فراهم می کند. تحقیق در مورد الگوهای دلبستگی بزرگسالان به کمک کنندگان حرفه ای بینش تئوری درستی از پویایی زیربنای طیف وسیعی از رفتارهای مشتری، از جمله برخی از رفتارهای گیج کننده و ناامیدکننده تر مانند انکار درد آشکار یا تحت فشار قرار دادن مستمر متخصص برای درگیری شخصی بیشتر، ارائه می دهد. سارا دانیل در کتاب "سبک های دلبستگی بزرگسالان در درمان" نشان می دهد که چگونه به کارگیری دانش الگوهای دلبستگی در تنظیمات درمان، نحوه تعامل حرفه ای ها با مشتریان و سازماندهی درمان ها را بهبود می بخشد. این کتاب برای طیف وسیعی از متخصصان کمک کننده مانند روان درمانگران، روانشناسان و مددکاران اجتماعی، هم در عمل و هم در آموزش، مرتبط خواهد بود

کتاب سبک های دلبستگی بزرگسالان در درمان

سارا دنیل
سارا دانیل (Sarah Daniel) روانشناس بالینی است و در حال حاضر به عنوان دانشیار در گروه روانشناسی دانشگاه کپنهاگ استخدام شده است.
دسته بندی های کتاب سبک های دلبستگی بزرگسالان در درمان
نکوداشت های کتاب سبک های دلبستگی بزرگسالان در درمان
This is an outstanding introduction to an attachment-based perspective on psychotherapy that will be relevant to therapists coming from diverse theoretical and professional backgrounds.
این یک مقدمه برجسته برای دیدگاه مبتنی بر دلبستگی در روان درمانی است که برای درمانگرانی که از زمینه های نظری و حرفه ای متنوع هستند، مرتبط است.
New School for Social Research

قسمت هایی از کتاب سبک های دلبستگی بزرگسالان در درمان (لذت متن)