کتاب فقط تویی که منم

Faghat to'ee ke manam
کد کتاب : 48476
شابک : 978-6222087845
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 142
سال انتشار شمسی : 1399
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 22 اردیبهشت

معرفی کتاب فقط تویی که منم اثر قربان ولیئی

کتاب "فقط تویی که منم" اثری است از قربان ولیئی، یک مجموعه شعر نو نیمایی که با شور عرفانی و لحنی حماسی بیان شده است.

در این کتاب، قربان ولیئی به شعر نیمایی پرداخته و مناجات‌هایی با خالق خود را در آن سروده است. شعرهای این مجموعه با لحنی شورانگیز، یادآور منظومه‌های حماسی ادبیات فارسی هستند. او در این اثر به گفتگو با خداوند پرداخته و احساسات و افکار خود را به شکل شعری عرفانی اعلام کرده است.

علاوه بر جوانب عرفانی، در کتاب "فقط تویی که منم" می‌توان روابط و زندگی انسان در دوران معاصر را نیز مشاهده کرد. این اثر نه تنها به جوانب معنوی و معرفتی می‌پردازد بلکه به واقعیت‌های زندگی انسان در جامعه اشاره می‌کند.

قربان ولیئی، متولد شهرستان صحنه کرمانشاه است و تحصیلات خود را در رشته زبان و ادبیات فارسی تا مقطع دکترا ادامه داده است. در حال حاضر، به عنوان یک دانشیار در دانشگاه زنجان فعالیت می‌کند. نویسنده از سال ۱۳۷۹ با انتشار اولین کتاب خود در مجموعه "گزیده ادبیات معاصر" وارد دنیای ادبی شد و از آن زمان تاکنون به بیان دغدغه‌های جدی در حوزه عرفان و اندیشه در شعر خود ادامه داده است.

کتاب فقط تویی که منم

قربان ولیئی
دكتر قربان ولیئي متولد 1349 در شهرستان صحنه کرمانشاه است . او دکترای زبان و ادبیات فارسی دارد و هم اکنون به عنوان دانشیار در دانشگاه زنجان مشغول به تدریس میباشد. در سال 1379 اولین كتاب وی در مجموعه ي «گزيده ي ادبیات معاصر» منتشر شد. یوسفعلی میرشکاک در مورد سبک ولیئی می گوید : «اشعار ولیئی از یک حس کاملا ممتاز است، یعنی غزلش در میان صدها غزل دیگر خود را نشان می‌دهد، چون همان عالم خاص عرفانی شاعر را در اشعارش می‌بینیم، اما شاخصه خاصی را در معرفت بیان نمی‌کند و ش...
دسته بندی های کتاب فقط تویی که منم