کتاب بچه های مصرف گرا

Consuming Kids
(فرزندانمان را در برابر یورش تبلیغات و بازاریاب ها حفظ کنیم)
  • 15 % تخفیف
    225,000 | 191,250 تومان
  • موجود
  • انتشارات: علم علم
    نویسنده:
کد کتاب : 48928
مترجم :
شابک : 978-9642248896
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 297
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2008
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 21 اردیبهشت

معرفی کتاب بچه های مصرف گرا اثر سوزان لین

با شدت هجوم طلا در کالیفرنیا، شرکت‌ها در حال رقابت هستند تا ادعای خود را در مورد گروه مصرف‌کننده‌ای که قبلا کودک نامیده می‌شدند، به اشتراک بگذارند. چیزی که زمانی در اختیار تعداد انگشت شماری از شرکت ها بود، به یک شرکت بزرگ تبدیل شده است که درامد سالانه بیش از 15 میلیارد دلار تخمین زده می شود. در حالی که والدین برای تعیین محدودیت در خانه تلاش می کنند، مدیران بازاریابی شبانه روز تلاش می کنند تا با پیام های غیرقابل مقاومت، تلاش های آنها را تضعیف کنند.

سوزان لین، روانشناس در کتاب «کودکان مصرف گرا»، نگاهی جامع و بی دریغ به تبلیغات جمعیت شناختی که «بازار بچه» نامیده می شود، می اندازد و خوانندگان را به سفری جذاب و نگران کننده در دوران کودکی مدرن که توسط علایق تجاری پیش بینی شده است، می برد. کودکان اکنون کانون یک گرداب بازاریابی هستند. تمام جنبه های زندگی کودکان - سلامتی، آموزش، خلاقیت و ارزش های آنها - در معرض خطر قرار گرفتن موقعیت آنها در بازار است.

لین با در هم آمیختن داستان های واقعی از بازاریابی برای کودکان، نظریه رشد کودک، آخرین تحقیقات و آنچه که خود متخصصان بازاریابی در مورد کارشان می گویند، بزرگی این مشکل را آشکار می کند و نشان می دهد که در مورد آن چه کاری می توان انجام داد.

کتاب بچه های مصرف گرا

سوزان لین
سوزان لین نویسنده، روانشناس و مشروطه خواه آمریکایی است. وی بنیانگذار کمپین برای کودکی بدون تجارت و نویسنده کتاب کودکانمصرفگرا است. وی یک همکار تحقیقاتی در بیمارستان کودکان بوستون و مدرس دانشکده پزشکی هاروارد می باشد.لین از دانشگاه هاروارد در رشته روانشناسی آموزش و مشاوره فارغ التحصیل شد.