کتاب تحریف واقعیت

Tahrif-e Vagheiat
(جایگاه ملی گرایی در دفاع مقدس)
کد کتاب : 50677
مترجم :
شابک : 978-6227177916
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 176
سال انتشار شمسی : 1399
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 20 اردیبهشت

معرفی کتاب تحریف واقعیت اثر وحید جلیلی

تحریف واقعیت مروری است بر حقیقت های آشکار دفاع مقدس برای زدودن غبار انحرافاتی که توسط نقشه های مرموز بدخواهان بر چهره آن نشسته است. در این اثر با ترویج اندیشه ملی گرایی و ناسیونالیستی توسط استعمارگران و دشمنان آشنا خواهید شد. تفکری که از حربه های قدیمی استعمارگران است و پیوسته از سوی اندیشمندان روشنگر مردود اعلام شده است.
با مطالعه ی این کتاب ضمن آشنایی با مبانی معرفتی جوانان افتخار آفرین دوران دفاع مقدس، با ایده های نابی آشنا می شوید که باعث می شد تا جوانان سلحشور دست از زندگی شیرین شان شسته و میدان خون و حماسه را برگزینند.

کتاب تحریف واقعیت

وحید جلیلی
وحید جلیلی متولد سال 1352؛ دارایکارشناسی ارشد معارف اسلامی و اقتصاد،سردبیر روزنامه ابرار، مجلات سوره، راه و مسئول دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی می باشد.وی در سال هفتاد وارد دانشگاه امام صادق شد. و در رشته معارف اسلامی و اقتصاد در مقطع کارشناسی ارشد از این دانشگاه فارغ التحصیل شد.او کار مطبوعاتی را از دوران دانشجویی و در نشریه تفکر بسیجی، نشریه داخلی بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع) آغاز کرد و در سال ۷۵ به مجله نیستان رفت و در آنجا با سید مهدی شجاعی نویسنده و روزنامه‌نگار ایران...