کتاب پرتوی از خورشید

Partovi az Khorshid
کد کتاب : 51245
شابک : 978-9640901236
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 204
سال انتشار شمسی : 1390
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 24
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب پرتوی از خورشید اثر علی شیرازی

این اثر در قالب بیان خاطرات برخی از اندیشمندان و نزدیکان مقام معظم رهبری، به تبیین زوایایی از شخصیت ایشان پرداخته است.
این نوشتار از طریق نقل خاطره ها و گفتار های مستند از زبان دانشورانی که مدتها با مقام معظم رهبری در ارتباط بوده اند، می کوشد عموم مردم را نسبت به الگوهای اخلاقی و رفتاری این بزرگوار آشنا سازد.
در بخشی از معرفی این اثر از سوی ناشر آمده است: «آشنایی با جنبه های مختلف شخصیت فرزانگانی که بر چکاد اندیشه و عمل برنشسته اند و راه پرفراز و نشیب روزگار را با سلامت و دقت پیسپردهاند، به آدمی حیات، نور، نشاط و سرور میبخشد.»
این نوشتار در 16 بخش، به معرفی الگوهای اخلاقی و رفتاری رهبر معظم انقلاب پرداخته است. عناوین این بخش ها از این قرارند: علم و آگاهی، لیاقت و شایستگی، ساده زیستی، معنویت و عرفان، تواضع، توجه به خانواده های شهدا، رابطه با مردم و جوانان، دقت ها و ظرافت ها، مبارزه و شجاعت، جنگ و جهاد، بی توجهی به دنیا، رعایت بیت المال، تدبیر، امر به معروف و نهی از منکر، نظم و انضباط و ورزش.

کتاب پرتوی از خورشید

علی شیرازی
علی شیرازی اول آذر ۱۳۴۸ در شهر رفسنجان از توابع کرمان چشم به جهان گشود. وی از سال ۱۳۶۱ با مطبوعات همکاری دارد و تاکنون با روزنامه‌های جمهوری اسلامی، اطلاعات و غیره همکاری داشته است. از سال ۱۳۷۸ در هفته‌نامه «پرتو سخن» به‌عنوان جانشین سردبیر و اکنون به عنوان جانشین مدیر‌مسئول مشغول به کار است. از دیگر سوابق اجرایی ایشان می‌توان به کارشناس مؤسسه آموزشی امام خمینی(ره) شهرستان قم و مسئولیت نمایندگی ولی‌فقیه در نیروی دریایی و نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب...