کتاب استراتژی قیمت گذاری

Pricing with Confidence
  • 130,000 تومان
  • تمام شد ، اما میاریمش 😏
  • انتشارات: سیته سیته
    نویسنده:
کد کتاب : 51908
مترجم :
شابک : 978-6005253474
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 260
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2008
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب استراتژی قیمت گذاری اثر رید هولدن

قیمت گذاری بد یک راه عالی برای از بین بردن ارزش، درآمد و سود شرکت شما است. با ده قانون ساده، کتاب «استراتژی قیمت گذاری» به شما نشان می‌دهد که چگونه می‌توانید حاشیه سود سالم و رشد درآمد قوی داشته باشید و در عین حال عادت وحشتناک تخفیف دادن را کنار بگذارید. نویسندگان این خرد متعارف را از بین می برند که شما باید حاشیه سود را با درآمد عوض کنید و به شما نشان می دهند که چگونه از ارزشی که شرکت شما به مشتریان ارائه می دهد به طور کامل بهره برداری کنید. این یک برنامه اثبات شده برای افزایش فروش بدون قربانی کردن سود است. این یکی از معدود کتاب های قیمت گذاری است که بر بازارهای تجاری تمرکز دارد.
آنچه این متن را به عنوان مرجع قیمت گذاری برای هر سازمانی که در بازارهای تجاری می فروشد متمایز می کند، توانایی آن برای درک، عمل کردن و کسب سود است.قیمت گذاری می تواند سخت باشد. و گیج کننده. قیمت گذاری بهینه به استراتژی خوب، تقسیم بندی، بازاریابی، توسعه محصول، فروش، رقبا، فرآیندها، کنترل ها، ابزارها، معیارها و مشوق ها بستگی دارد. و سپس رهبری متعهد برای ایجاد فرهنگ مناسب در سازمان شما برای پایبندی به برنامه ها.

کتاب استراتژی قیمت گذاری

رید هولدن
رید ک. هولدن ، مربی و بنیانگذار مشاوران هولدن ، یک متخصص قیمت جهانی B2B است. او همچنین چند کتاب در این زمینه نوشته است.
دسته بندی های کتاب استراتژی قیمت گذاری
قسمت هایی از کتاب استراتژی قیمت گذاری (لذت متن)
قانون اول با موضوع عادت تخفیف را با کمی غرور جایگزین کنید قانون دوم با موضوع ارزش ارائه شده به مشتریان خود را بشناسید قانون سوم با موضوع یکی از سه استراتژی ساده قیمت گذاری را به کار ببرید قانون چهارم با موضوع با مشتریان خود بهتر بازی کنید قانون پنجم با موضوع برای افزایش سود، قیمت گذاری کنید قانون ششم با موضوع محصولات و خدمات جدید اضافه کنید قانون هفتم با موضوع رقبای خود را مجبور کنید نسبت به قیمت های شما واکنش نشان دهند قانون هشتم با موضوع ستون فقرات فروش خود را تشکیل دهید قانون نهم با موضوع قدم های خود را برای حرکت از قیمت گذاری مبتنی بر هزینه را به سمت قیمت گذاری مبتنی بر ارزش بردارید قانون دهم با موضوع با اطمینان قیمت گذاری کنید