کتاب کپی رایتینگ

Copywriting
(نوشتن موفق برای تبلیغات،برندینگ و بازاریابی)
  • 200,000 تومان
  • به زودی 🙄
  • انتشارات: سیته سیته
    نویسنده:
کد کتاب : 30879
مترجم :
شابک : 978-6005253979
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 226
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2009
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب کپی رایتینگ اثر مارک شاو

نوشتن یک کپی رایتنیگ (تبلیغ) موثر در صنایع طراحی و ارتباطات امروزی از اهمیت حیاتی برخوردار است. اگز می خواهید که از رقابت خارج نشوید یک متن هدفمند و یک برند با صدای قوی ضروری است.کتاب کپی رایتینگ نوشته ی مارک شاو، نحوه نوشتن برای همه قالب ها و زمینه ها ، از کاتالوگ ها و محصولات گرفته تا تبلیغات و وب سایت ها را نشان می دهد. این کتاب چالش های کپی رایتینگ (نوشتن تجاری) را جستجو می کند ، ابزارهایی را برای تبدیل شدن به یک نویسنده متن با اعتماد به نفس و خلاث فراهم می کند. در کتاب کپی رایتینگ از استعدادهای برجسته ی صنعت ایالات متحده و انگلستان مصاحبه می شود ، کمپین های عمده ای که تمام زمینه های صنعت را پوشش می دهند به طور عمیق بررسی می شوند ، و تمرینات و نکات لازم جهت توسعه ی مهارت های نوشتن ، ویرایش و ارائه، در این کتاب به اشتراک گذاشته می شود .کتاب کپی رایتینگ ، با افشای اسرار این حرفه که به سرعت در حال گسترش است ، مهارت ها و تکنیک هایی را فراهم می کند که به شما کمک می کند تا در دنیای نویسندگی تجاری خلاق پیشرفت کنید.
کپی رایتنیگ غالبا یک استعداد طبیعی فرض می شود. با این حال ، تکنیک های ساده ای وجود دارد که می توانید با استفاده از آنها مطالب نوشتاری قوی ای را به راحتی تهیه کنید. این نسخه جدید و گسترش یافته ، هنر کپی رایتینگ عالی برای رسانه های دیجیتال ، مارک های تجاری ، تبلیغات ، بازاریابی مستقیم ، خرده فروشی ، کاتالوگ ها ، مجلات شرکت و ارتباطات داخلی را آموزش می دهد. این کتاب شما را از طریق مراحل گام به گام هدایت می کند که می تواند به شما در نوشتن سریع و موثر محتوا کمک کند.

کتاب کپی رایتینگ

مارک شاو
برای مارک ای. شاو ، مریلند که در محیط شهری و بتونی بالتیمور رشد می کند، فقط قدردانی محکم تری را نسبت به آنچه که وی از بیابانگردی و حومه شهر کم داشت، ایجاد می کند. همچنین این امر باعث ایجاد تخیل پر جنب و جوش و خلاقیت فریبنده در وی شد و او از سنین پایین شروع به ساختن داستان هایی در ذهن خود کرد. مارک الهام خود را از یک عمر ماجراجویی می گیرد - از بازی دوران کودکی خود با یک چوب و پتو غریب، که ابزار جادویی او برای فرماندهی باد شد، تا زندگی فعلی خود در ونکوور پیش از میلاد، جایی که او در چوب ها و جنگ...
قسمت هایی از کتاب کپی رایتینگ (لذت متن)
نوشتن خلاقانه برای کسب و کار به همان اندازه که چالش برانگیز است، جذاب و لذتبخش است، و هنگامی که تمامی اینها در کنار یک طراحی فوق العاده قرار می گیرد تا ارتباطاتی نوآورانه بیافریند، می تواند بهترین شغل دنیا به حساب بیاید. نویسندگی خلاق بخشی حیاتی از طراحی آمیخته ی ارتباطات است و آن دسته از ما که اموراتمان از این راه می گذرد، می دانیم که رسیدن به یک پیام خوب و داستان گفتن، حتی اگر در بستر کسب و کار هم باشد لذتبخش است. خواهید فهمید که اگر بتوانید در مخاطب خود واکنشی ایجاد کنید، به مهارتی ارزشمند دست پیدا کرده اید که باعث می شود خیلی ها به دنبال شما بیایند.

نخستین نوشته هایی که به خط میخی در بین النهرین کشف شد حاکی از مالکیت حیوانات و کالاها بود. نوشتن در قلب تجارت قرار داشت و ابداع آن طلوع تمدن جدید را آسان تر کرده بود. این روزها نوشتن یکی از اصلی ترین شکل های بیان به ش مار می آید و حتی در شکل خلاصه و قالب دستور کار، ابزاری است قدرتمند برای تمامی انواع کسب و کار. تکنیک های متن نویسی خلاق در واقع یافتن طبیعی ترین راه برای برقراری ارتباط با دیگران است.

انواع مختلف رسانه ها با رشد عجیبی مواجه شده اند، رسانه هایی که از طریق آنها می شود به مشتری دست پیدا کرد، از وبلاگها گرفته تا خرده سایتها و آگهی های سخنگو و کمپین های ایمیلی. این روزها مشتری ها کنترل بیشتری بر پیام های دریافتی خود دارند و می توانند تصمیم بگیرند وقت خود را به کدام یک از این پیام ها اختصاص بدهند.