کتاب زمان بندی در انیمیشن

Timing for Animation
کد کتاب : 53852
مترجم :
شابک : 978-6005284607
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 179
سال انتشار شمسی : 1396
سال انتشار میلادی : 1981
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 20 اردیبهشت

معرفی کتاب زمان بندی در انیمیشن اثر هارولد ویتاکر

این متن کلاسیک که توسط دو انیماتور مشهور بین المللی نوشته شده است، تمام آنچه را که باید در مورد هنر زمان بندی و اهمیت آن در فیلم انیمیشن بدانید را به شما می آموزد. این نسخه مجدد شامل پیشگفتار جدیدی از جان لستر، معاون اجرایی استودیو انیمیشن پیکسار و کارگردان «داستان اسباب بازی»، «داستان اسباب بازی 2»، «زندگی یک حشره» و «هیولاها» است. او انبوهی از اطلاعات را در این متن کلاسیک با دنیای امروزی انیمیشن رایانه ای تنظیم می کند و نشان می دهد که اگر می خواهید به عنوان یک نقاشی سنتی یا انیماتور کامپیوتری موفق شوید، چگونه این متن ضروری است.


تمام نکات و ترفندهای تجارت را از متخصصان بیاموزید. نقشه ها چگونه باید نسبت به یکدیگر چیده شوند؟ چند مورد نیاز است؟ چه مقدار فاصله باید بین یک گروه از نقاشی ها و گروه بعدی باقی بماند؟ هر نقاشی یا گروهی از نقاشی‌ها چه مدت باید روی صفحه بماند تا حداکثر اثر دراماتیک را داشته باشد؟ هنر زمان‌بندی حیاتی است.

نکات مطرح شده در متن که در سراسر تصویر بسیار نشان داده شده است، با کمک مثال‌های ترسیمی بسیار عالی نشان داده می‌شوند. زمان بندی در انیمیشن نه تنها به کسانی که در حال یادگیری اصول تکنیک های انیمیشن هستند کمک ارزشمندی ارائه می دهد، بلکه برای هر کسی که در حال حاضر در این زمینه کار می کند بسیار جالب است و منبعی حیاتی برای هر استودیو انیمیشن است.

جان هالاس، که به عنوان "پدر انیمیشن" شناخته می شود ، بیش از 2000 انیمیشن از جمله "مزرعه حیوانات"و ... را تولید کرده است. او همچنین موسس و رئیس ASIFA و رئیس سابق فدراسیون انجمن های فیلم بریتانیا بود.

هارولد ویتاکر یک انیماتور و معلم حرفه ای است. بسیاری از شاگردان سابق او اکنون در میان برخی از برجسته ترین هنرمندان انیمیشن امروز هستند.

کتاب زمان بندی در انیمیشن

هارولد ویتاکر
هارولد جکسون ویتاکر (5 ژوئن 1920 - 26 دسامبر 2013) یک انیماتور بریتانیایی بود که از جمله اعتبارات وی می توان به مزرعه حیوانات در سال 1954 و هوی متال در سال 1981 اشاره کرد. او ابتدا برای Anson Dyer کار کرد، قبل از اینکه سی سال به عنوان انیمیشن برای Halas و Batchelor فعالیت کند. او در سال 1954 اقتباسی کمیک استریپ از مزرعه حیوانات را ساخت.ویتاکر در 5 ژوئن 1920 در کوتینگام، شرق یورکشایر متولد شد. او در منچستر بزرگ شد و در مدرسه هنر مکلسفیلد نقاشی آموخت.در سال 1981، ویتاکر کتابی با عنوان "زمان بند...
نکوداشت های کتاب زمان بندی در انیمیشن
Halas and Whitaker's 'Timing for Animation' was, and still is, without a doubt, the best book for students of the art of animation.
"زمان بندی انیمیشن" هالاس و ویتاکر بدون شک بهترین کتاب برای دانشجویان هنر انیمیشن بود و هنوز هم هست.
Bob Godfrey

..this is the only publication devoted wholly to one of the most vital concepts in the art of animated film... The book is a vital source of reference for students as well as every studio and every animator... Buy it!
..این تنها کتابی است که به طور کامل به یکی از حیاتی ترین مفاهیم در هنر فیلم انیمیشن اختصاص داده شده است... این کتاب منبعی حیاتی برای دانش آموزان و همچنین هر استودیو و هر انیمیشن ساز است... آن را بخرید!
Pat Raine Webb

قسمت هایی از کتاب زمان بندی در انیمیشن (لذت متن)