کتاب مجموعه پیامبران و قصه هایشان (دوره کامل 26جلدی)

prophets
کد کتاب : 5463
شابک : 9782000668473
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 324
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

شامل 26 جلد کتاب از قصه های پیامبران است.

معرفی کتاب مجموعه پیامبران و قصه هایشان (دوره کامل 26جلدی) اثر حسین فتاحی

"مجموعه پیامبران و قصه هایشان" به قلم "حسین فتاحی"، دوره ی کامل بیست و شش جلدی از داستان های انبیاست که برای گروه سنی شش تا ده سال به نگارش در آمده است. "حسین فتاحی" تلاش کرده تا در "مجموعه پیامبران و قصه هایشان"، روایاتی کوتاه اما پربار از زندگی پیامبران ارائه کند که در کنار تصویرسازی زیبا و جذاب "حمیدرضا بیدقی" این اثر را به کتابی مناسب برای گروه سنی کودکان تبدیل کرده است.
برخی از داستان هایی که "حسین فتاحی" برای کتاب "مجموعه پیامبران و قصه هایشان" برگزیده شامل داستان "آدم و حوا" و سپس فرزندانشان "هابیل و قابیل"، قصه ی اخنوع که سومین پیامبر خدا بود و به دلیل مطالعه ی فراوان، او را "ادریس (ع)" یعنی کسی که همواره در حال درس خواندن است لقب دادند، فرمان خدا به حضرت "نوح (ع)" برای ساختن یک کشتی که از هر حیوانی یک جفت سوار آن کند، قوم عاد و پیامبرشان "هود (ع)، قصه ی حضرت "ابراهیم (ع)" در کنار داستان هایی مجزا برای فرزندانش "اسماعیل (ع)" و "اسحاق (ع)" ، قوم گناهکار "لوط (ع)، ماجرای حضرت "یعقوب (ع)" و پسرانش و حسادت آن ها به برادرشان "یوسف (ع)" و بعد از آن زندگی پر فراز و نشیب حضرت "یوسف (ع)" که از بردگی به مقام عزیز مصر نائل شد ، داستان حضرت "ایوب (ع)" و صبر مثال زدنی اش، داستان حضرت "خضر (ع) در زمان پادشاهی به نام ملکان که از فرزندان حضرت "نوح (ع)" بود ، داستان هایی از "حضرت "صالح (ع)"، "شعیب (ع)"، "موسی (ع)، "الیاس (ع)"، "یونس (ع)" ، "داوود (ع)" ، "سلیمان (ع)" "زکریا(ع)"، یحیی (ع)"، "ذوالکفل (ع)"، "عزیر (ع)"، "عیسی (ع)" و سرانجام حضرت "محمد (ع)" که خاتم پیامبران و پیغمبر دین اسلام است.

کتاب مجموعه پیامبران و قصه هایشان (دوره کامل 26جلدی)

حسین فتاحی
حسین فتاحی متولد ١٣٣٦ یزد، دارای مدرک کارشناسی در رشته حسابداری است. فتاحی در سه حوزه تألیف، ترجمه و بازنویسی آثار کلاسیک فارسی برای کودکان و نوجوانان آثار متعددی منتشر کرده که «آتش در خرمن» و «پسران جزیره» در زمینه ادبیات پایداری است و «عشق سالهای جنگ» رمان دیگر او از سوی نشر قدیانی تاکنون شش بار تجدید چاپ شده است.«مدرسه انقلاب» ،«کودک و توفان» ، «امیرکوچولوی هشتم» و بازنویسی «قصه‌های شاهنامه» و «س...
قسمت هایی از کتاب مجموعه پیامبران و قصه هایشان (دوره کامل 26جلدی) (لذت متن)
ابراهیم رفت و هاجر و اسماعیل تنها ماندند. چند دقیقه بعد اسماعیل تشنه شد و گریه کرد. هاجر برای پیدا کردن آب، اطراف را نگاه کرد. به نظرش رسید که بالای کوه صفا آب هست. به آنجا رفت، ولی آبی آنجا نبود. از آن بالا اطراف را نگاه کرد، به نظرش رسید که در مقابلش یعنی روی کوه مروه آب جاری است، به آن طرف دوید اما آنجا هم آب نبود. هاجر، هفت بار، از این کوه به آن کوه دوید ولی آب پیدا نکرد. دفعه آخر، وقتی بالای کوه رسیده بود، دید که زیر پاهای اسماعیل چشمه ی آبی جاری شده است. به آنجا رفت. با خاک و ماسه اطراف چشمه را بست تا آب جمع شود. این همان چشمه زمزم است.