کتاب آدمکش سلطنتی

Royal Assassin
سه گانه فارسیر - کتاب دوم - قسمت اول
کد کتاب : 55857
مترجم :
شابک : 978-6226651769
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 520
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 1996
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 22 اردیبهشت

آدمکش سلطنتی
Royal Assassin
سه گانه فارسیر (کتاب دوم - قسمت دوم)
کد کتاب : 55858
مترجم :
شابک : 978-6226651776
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 475
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 1996
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 22 اردیبهشت

معرفی کتاب آدمکش سلطنتی اثر رابین هاب

کتاب « آدمکش سلطنتی» "سه گانه فارسیر (کتاب دوم - قسمت دوم)" نوشته « رابین هاب» توسط انتشارات رابین هاب به چاپ رسیده است.
فیتز به سختی از اولین ماموریت خطرناک خود به عنوان قاتل پادشاه جان سالم به در برده است. او عهد می کند که سوگند خود را به پادشاه زیرک رها کند و در کوه های دور باقی بماند. اما عشق و رویدادهای فوری و وحشتناک او را به دربار در باکیپ و به دسیسه های مرگبار خانواده سلطنتی می کشاند.
مهاجمان کشتی سرخ با تجدید حملات وحشیانه خود در ساحل، روستاهای سوخته و قربانیان جنون را به دنبال خود ترک می کنند. پادشاهی نیز از درون مورد حمله قرار می گیرد، زیرا خیانت تاج و تخت پادشاه بیمار را تهدید می کند. در این زمان خطر بزرگ، سرنوشت پادشاهی ممکن است در دستان فیتز باشد - و نقش او در نجات آن ممکن است به فداکاری نهایی نیاز داشته باشد.

کتاب آدمکش سلطنتی


ویژگی های کتاب آدمکش سلطنتی

نامزد جایزه لوکوس برای بهترین رمان فانتزی (1997)

رابین هاب
رابین هاب (Robin Hobb‎؛ زادهٔ ۵ مارس ۱۹۵۲) یک نویسنده، پدیدآور، و رمان‌نویس اهل ایالات متحده آمریکا است. سه‌گانه غیبگو اثر وی است.او پنج مجموعه را در مجموعه ای از سالخوردگان نوشت که در سال 1995 با انتشار Assassin's Apprentice آغاز شد و با Assassin's Fate در سال 2017 به پایان رسید. کتاب های او بیش از یک میلیون نسخه فروخته شده است.
قسمت هایی از کتاب آدمکش سلطنتی (لذت متن)
فیتز از اولین مأموریت خطرناک خود به عنوان آدمکش پادشاه جان سالم. به در می برد و تصمیم می گیرد عهد و پیمانی که با شاه شرود بسته را رها کند و در قلمروی دوردست کوهستان بماند. با اینحال، عشق و چند رویداد اضطراری این تصمیم فیتز را به چالش می کشند. تلاش های ریگال برای تصاحب تاج و تخت پادشاهی سرزمین شش دوک نشین ناکام مانده است. حالا، همچنان که فیتز رفته رفته از مسمومیت زهر مرگباری که به کام او ریخته شده بهبود می یابد، دلقک پادشاه در گوش او چنین زمزمه میکند: «فیتز من و تو اینجا هستیم تا آینده و دنیا رو تغییر بدیم...»