کتاب کارآموز آدمکشی

Assassin's Apprentice
سه گانه فارسیر - کتاب اول
کد کتاب : 142711
مترجم :
شابک : ‭978-6226803595‬
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 520
سال انتشار شمسی : 1403
سال انتشار میلادی : 1995
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 28 شهریور

معرفی کتاب کارآموز آدمکشی اثر رابین هاب

فیتز، پسر بچه‌ی شش‌ساله و نامشروع شاهزاده شوالیه، با سرپرستی یکی از افراد وفادار به پدرش در سایه‌ی دربار و به‌عنوان یک کارگر اصطبل بزرگ می‌شود. تمام خانواده‌ی سلطنتی فیتز را از خود می‌دانند، اما شاه شرود مخفیانه او را به خدمت می‌گیرد تا حرفه‌ی آدم‌کشی را به او بیاموزد. چون می‌داند پسربچه‌ای که خانواده‌اش او را طرد کرده باشند و در میان سگ‌های شکاری اصطبل بزرگ شده باشد، انگیزه‌های زیادی در سر دارد و از همه مهم‌تر اینکه در خون او جادوی اسکیل جاری است.
در طول دوران رشد فیتز، مهاجم‌های وحشی به سواحل قلمروی پادشاهی حمله می‌کنند و او خیلی زود با اولین مأموریت خطرناک و دردناک خودش روبرو می‌شود. هرچند عده‌ای فیتز را تهدیدی برای تاج و تخت پادشاهی می‌دانند، اما شاید او کلید حل ماجرا و بقای پادشاهی باشد.

کتاب کارآموز آدمکشی

رابین هاب
رابین هاب (Robin Hobb‎؛ زادهٔ ۵ مارس ۱۹۵۲) یک نویسنده، پدیدآور، و رمان‌نویس اهل ایالات متحده آمریکا است. سه‌گانه غیبگو اثر وی است.او پنج مجموعه را در مجموعه ای از سالخوردگان نوشت که در سال 1995 با انتشار Assassin's Apprentice آغاز شد و با Assassin's Fate در سال 2017 به پایان رسید. کتاب های او بیش از یک میلیون نسخه فروخته شده است.
نکوداشت های کتاب کارآموز آدمکشی
فانتزی درست همان‌طور که باید باشد. کتاب‌های رابن هاب مانند الماس در میان دریایی از جواهرات می‌درخشند.
جورج آر. آر. مارتین

قسمت هایی از کتاب کارآموز آدمکشی (لذت متن)