کتاب پیکارگسل

Warbreaker
کد کتاب : 126699
مترجم :
شابک : ‭978-6225696297‬
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 760
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2009
نوع جلد : جلد سخت
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 13 اردیبهشت

معرفی کتاب پیکارگسل اثر برندون سندرسون

در دنیای پیکارگسل هر انسانی از بدو تولد قدرتی نهان دارد: دم؛ دمی که در کنار استفاده از رنگ‌ها می‌تواند به اجسام و اجساد جان ببخشد و آن‌ها را فرمان‌پذیر کند، چیزی که به صاحب دم قدرتی جادویی می‌دهد که آن را سهر می‌نامند.

زمانی که دو کشور همسایه تنها به قدر یک صلح‌نامه تا جنگ فاصله دارند، شاهدختی از ادریس به عقد ایزدشاه هراس‌انگیز هالندرن در‌می‌آید تا مگر با این کار آتش جنگ فرو‌بنشیند. آیا او می‌تواند جلوی جنگ و نابودی ادریس را بگیرد؟

در دربار هالندرن کفه‌ی ترازو به نفع جنگ‌طلبان سنگینی می‌کند و نورنغمه، یکی از ایزدان بازگشته -آنانی که پس از مرگ سلحشورانه‌شان بی‌هیچ خاطره‌ای از زندگی گذشته بازتولد یافته‌اند- ناخواسته در ورطه‌ی بازی‌های سیاسی می‌افتد. آیا او می‌تواند جلوی آتش‌افروزان جنگ‌طلب را بگیرد و سر از نقشه‌هایشان درآورد؟

پایتخت هالندرن اما میزبان شاهدختی دیگر از ادریس است؛ دختری که با کمک متحدانش در پی نجات خواهرش از چنگ ایزدشاه و سرزمینش از جنگ است. آیا او می‌تواند خواهرش را صحیح و سالم به ادریس برگرداند و همین‌طور صلح را؟

در این میان ساهری مرموز با شمشیری سخنگو به نام شب‌جوهر هر روز در گوشه‌ای از شهر دست به اقداماتی مکارانه می‌زند. آیا این آشوب‌ها همه را به کام مرگبار جنگ می‌کشاند؟

سرنوشت را چه کسی رقم می‌زند؟ فرجام این دنیا چه می‌شود؟

(از متن ناشر)

کتاب پیکارگسل

برندون سندرسون
برندون سندرسون، زاده ی 19 دسامبر 1975، نویسنده ی آمریکایی داستان های فانتزی و علمی تخیلی است.سندرسون در لینکلن نبراسکا به دنیا آمد. او از همان دوران نوجوانی، عاشق و شیفته ی رمان های فانتزی شد و چندین بار تلاش کرد که داستان های خودش را بنویسد.سندرسون به دانشگاه بریگام یانگ رفت و در رشته های ادبیات انگلیسی و نویسندگی خلاق فارغ التحصیل شد.او در زمان تحصیل، داستان های زیادی می نوشت و تا سال 2003، دوازده رمان به رشته ی تحریر درآورد که همگی منتشر نشده بودند. اولین رمان سندرسون در سال 2005 به چاپ رس...