کتاب عصیانگران 2

Archenemies
دشمنان خونی
کد کتاب : 125946
مترجم :
شابک : 978-6222044725
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 480
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : جلد سخت
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب عصیانگران 2 اثر مریسا مایر

کتاب «عصیانگران 2 (دشمن خونی)»، یک رمان فانتزی و ماجراجویی است که توسط مریسا مایر، نویسنده‌ی آمریکایی، نوشته‌شده است. این کتاب در سال 2018 منتشر شد و توسط پیمان اسماعیلیان به فارسی ترجمه و توسط نشر هوپا در سال 1399 چاپ شد.
این کتاب ادامه‌ی داستان کتاب عصیانگران 1 است که در آن، با شخصیت‌های نوا و آدرین آشنا شدیم. نوا یک دختر نوجوان با قدرت‌های خاص است که به‌عنوان یک جاسوس وارد گروه عصیانگران شده است. عصیانگران یک گروه از ابرقهرمانان هستند که برای حفظ نظم و امنیت در جهان مبارزه می‌کنند؛ اما نوا از عصیانگران متنفر است، چون آنها درگذشته نتوانستند خانواده‌اش را از دست آشوب‌طلبان نجات دهند. آشوب‌طلبان یک گروه از اشرار هستند که با قدرت‌های خود جهان را به آشوب کشانده‌اند. نوا می‌خواهد انتقامش را از عصیانگران بگیرد و آنها را از درون نابود کند. اما او در این راه با احساساتش به آدرین، یکی از عصیانگران، درگیر می‌شود.
کتاب «عصیانگران 2» با روایتی پرکشش و هیجان‌انگیز، داستان نوا و آدرین را ادامه می‌دهد. در این کتاب، نوا و آدرین با چالش‌ها و خطرات بیشتری روبه‌رو می‌شوند. آنها باید با دشمنان خونی‌شان مبارزه کنند و از رازهای خود پرده‌برداری نکنند. آنها همچنین باید با تعارضات و تنش‌های داخلی در گروه عصیانگران و آشوب‌طلبان کنار بیایند. آنها در این راه با ماجراها و رمزهایی روبه‌رو می‌شوند که آنها را به دنیایی از خیانت، عشق، دروغ و انتقام می‌کشاند.
این کتاب یک رمان جذاب و جالب است که شما را تا آخرین صفحه مشغول خود میکند. نویسنده با شخصیت‌پردازی عمیق و داستان‌گویی مهارتمند، یک اثر خلاقانه و متفاوت را خلق کرده است. این کتاب به شما نشان می‌دهد که چگونه قدرت، انتقام، عشق و دوستی بر روی زندگی انسان‌ها تأثیر می‌گذارند و از آنها واکنش‌های اخلاقی و اجتماعی می‌خواهد.

کتاب عصیانگران 2

مریسا مایر
مریسا مایر (زاده 19 فوریه 1984) یک رمان نویس آمریکایی است. اولین رمان او به نام سیندر، در تاریخ 3 ژانویه 2012 منتشر شد. این اولین بار در مجموعه "Chronicles Lunar Chronicles" است.مییردر تاکوما، واشنگتن متولد شد و در دانشگاه اقیانوس آرام لوتری، جایی که موفق به دریافت مدرک خلاقیت شد، تحصیل کرد.قبل از نوشتن سیندر، مییر به مدت پنج سال به عنوان ویرایشگر كتاب مشغول به كار بود و داستان هوادار Sailor Moon را با نام قلم Alicia Blade نوشت. وی در مصاحبه با The News-Tribune گفت که انجام فن های داستانی به ...