کتاب قهرمان

Champion
جلد سوم مجموعه «افسانه»
کد کتاب : 1771
مترجم :
شابک : 978-600-182-270-4
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 400
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

از پرفروش ترین کتاب های نیویورک تایمز

جلد سوم مجموعه «افسانه»

معرفی کتاب قهرمان اثر مری لو

کتاب قهرمان، رمانی نوشته ی مری لو است که نخستین بار در سال 2013 چاپ شد. این رمان که آخرین کتاب از مجموعه ی «افسانه» است، داستان بر هم خوردن مجدد صلح و آرامش شکننده ی دنیای جمهوری را روایت می کند. جون که اکنون به مقام ریاست مجلس سنا فکر می کند و دی که حالا به قهرمانی ملی تبدیل شده، باید درمانی برای طاعون کشنده ی به وجود آمده پیدا کنند اما آن ها برای این کار، باید از چیز بزرگی در زندگی خود بگذرند. جون با انتخابی مواجه می شود که وفاداری اش به دی را به آزمایش می گذارد و او را مجبور می کند تا دوباره با گذشته مواجه شود. کتاب قهرمان که داستانی فوق العاده جذاب و احساس برانگیز است، به شکلی هنرمندانه به موضوعاتی چون انسانیت و خیانت می پردازد و سه گانه ی «افسانه» را به شکلی درخشان به پایان می رساند.

کتاب قهرمان

مری لو
مری لو، زاده ی 11 جولای 1984، نویسنده ای چینی - آمریکایی است. لو در جیانگسوی چین به دنیا آمد و در سال 1989 و در زمانی که پنج سال داشت، به همراه خانواده به ایالات متحده آمد. او در دانشگاه کالیفرنیای جنوبی به تحصیل پرداخت و در برنامه های آموزشی و تعاملی استودیوهای دیزنی شرکت کرد. لو سپس به نوشتن داستان های نوجوان روی آورد و در این عرصه به موفقیت دست یافت.
نکوداشت های کتاب قهرمان
A masterful work of loyalty, necessity, and dreams.
اثری استادانه درباره ی وفاداری، ضرورت و رویاها.
Publishers Weekly Publishers Weekly

The exhilarating finale to the dystopian Legend trilogy.
پایان هیجان انگیز سه گانه ی پادآرمان شهری «افسانه».
Kirkus Reviews Kirkus Reviews

With heart-pounding action and suspense.
با حوادث و تعلیقی نفسگیر.
Penguin Random House Penguin Random House

قسمت هایی از کتاب قهرمان (لذت متن)
گاهی اوقات، خورشید زودتر غروب می کند. می دانی، روزها برای همیشه نمی مانند. اما تا سر حد توانم خواهم جنگید. این را بهت قول می دهم.

مدتی طولانی است که به دنبال چیزی می گشته ام که فکر می کردم از دست داده ام. وقتی تو را دوباره آن جا دیدم، احساس کردم چیزی را یافته ام.

تو من را دیوانه می کنی، جون. تو ترسناک ترین، باهوش ترین و شجاع ترین آدمی هستی که می شناسم و گاهی اوقات فرصت نفس کشیدن هم ندارم چون تلاش می کنم از تو عقب نیفتم. هیچ وقت کسی مثل تو نخواهد بود. این را می دانی، مگر نه؟ میلیاردها انسان به این جهان خواهند آمد و خواهند رفت اما هیچ وقت کسی مثل تو نخواهد بود.