کتاب باغ های مهتاب

Gardens of the Moon
سرگذشت کشتگان مالاز - کتاب اول
کد کتاب : 135144
مترجم :
شابک : ‏‫‭978-6225607002‬‬
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 730
سال انتشار شمسی : 1403
سال انتشار میلادی : 1999
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 19 اردیبهشت

معرفی کتاب باغ های مهتاب اثر استیون اریکسون

آشفتگی در امپراتوری مالازان موج می‌زند. جنگ‌های بی‌پایان، نبردهای تلخ و کشمکش‌های خونین با آنوماندریک مخوف و جادوگران کینه‌توز او جان همگان را به لب رسانده است. حتی لژیون‌های امپراتوری که مدت‌هاست در اثر جنگ و خونریزی صدمه دیده‌اند در انتظار زمانی برای فراغت هستند. با این همه حکم شهبانو لاسین قطعی است و بدست آدمکش‌های خوفناک او در حال اجراست.
گروهبان ویکی‌جک، یگان بریج‌برنر و تاترسیل جادوگر بازمانده لژیون دوم پس از محاصره شهر پیل، انتظار دارند که زمانی را برای سوگواری کشته‌شدگان بگذرانند. اما داروجستان، آخرین شهر آزاد گناباکیس هنوز تسلیم نشده است.
شهبانو لاسین قصد تصاحب این قلعه باستانی را دارد. با این همه به‌نظر می‌رسد که امپراتوری در این بازی تنها نیست. نیروهای شوم و شیطانی گرد هم آمده‌اند تا نقش خود را ایفا کنند.
باغ‌های مهتاب کتابی در ژانر فانتزی حماسی، روایت ماجراجویی‌های مسحور کننده با بیانی شیوا و نو است که خواننده را مجذوب خود می‌کند.

کتاب باغ های مهتاب

استیون اریکسون
استیو ران لاندین (Steve Rune Lundin) (1959-) که با نام مستعار خود استیون اریکسون شناخته می شود، رمان نویس کانادایی است که هم به عنوان باستان شناس و هم انسان شناس تحصیل کرده است.