کتاب هگارتی از تبلیغات می گوید

Hegarty on Advertising
کد کتاب : 56598
مترجم :
شابک : 978-6226663458
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 256
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2011
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 19 اردیبهشت

معرفی کتاب هگارتی از تبلیغات می گوید اثر جان هگارتی

کتاب «هگارتی از تبلیغات می‌گوید»، نوشته‌ی جان هگارتی، به همت نشر سیته به چاپ رسیده است. چه عاملی تبلیغات را به صنعت پرجذبه‌ای بدل کرده و چرا درس‌های بسیاری برای یادگیری دارد؟ یکی از ویژگی‌های بارز هر اقتصاد رقابتی، ایجاد رشد و پویایی از طریق صنایع متعدد خود است. این را همه جا می‌بینید. نمی‌توانید از آن بگریزید و ویژگی منحصربه‌فردش این است که لازم نیست پولی بپردازید تا آن را به چشم ببینید. چاره‌ای جز رویارویی با آن ندارید و این مشکل زمانی سد راهتان می‌شود که بسیاری از آن ایده‌ها پذیرفته نیستند و فاقد خلاقیت‌اند.
اما در بهترین حالت، این تفکیک‌ناپذیری هنر و اقتصاد برانگیزنده و سرگرم‌کننده و آموزنده است. اگر به هر دوره از تبلیغات نگاه دقیقی بیندازید، دیدگاه منحصربه‌فردی درباره‌ی جامعه‌ی هر دوره به دست می‌آورید: عشق‌ها، ترس‌ها، خواسته‌ها، نیازها. تبلیغات هر دوره باید نشان‌دهنده‌ی حال‌وهوای دوره و زمانه‌ی خود باشد، گاه از طریق بازتاب آن و گاه از طریق بازآفرینی.

کتاب هگارتی از تبلیغات می گوید

جان هگارتی
جان هگارتی (متولد 1944) مدیر تبلیغات و بنیانگذار آژانس Bartle Bogle Hegarty است.وی در سال 1967 به Cramer Saatchi پیوست و وقتی این شرکت Saatchi & Saatchi شد، یکی از سهامداران موسس بود. در سال 1973 او TBWA را تأسیس کرد و سپس در 1982 Bartle Bogle Hegarty را تاسیس کرد.وی در 23 ژوئن 1991 در برنامه رادیو بی بی سی دیسک بی بی سی به عنوان "خائن" ظاهر شد و در سال 2007 به خاطر خدماتش به تبلیغات و صنایع خلاق کوله شد.