کتاب 365 راز مثبت اندیشی

365 The Secret of Positive Thinking
(یک سال تفکر مثبت با الهامات روزانه و جملات انگیزشی)
کد کتاب : 56965
شابک : 978-9642333547
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 135
سال انتشار شمسی : 1402
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 20 اردیبهشت

معرفی کتاب 365 راز مثبت اندیشی اثر یاسین قاسمی بجد

آیا تاکنون پیش آمده احساس خستگی کنید اما دلیل آن را ندانید؟ آیا تا به‌ امروز آرزو کرده‌اید ‌که ای کاش فرد شادتری بودید؟ نگران نباشید، حتی خوشحال‌ترین افراد نیز درگیر چنین احساساتی می‌شوند. شاید بعضی صبح‌ها از خواب بیدار می‌شوید و فکر می‌کنید دنیا به پایان رسیده است و به قدری خسته هستید که طی کردن روز برای‌تان ناممکن به نظر می‌رسد. این مشکلات با کمک کتاب 365 راز مثبت اندیشی کاملا قابل حل است و یاسین قاسمی بجد به شما توان مقابله با چنین احساساتی را می‌دهد.
خوشبختی چیزی نیست که آن را پیدا کنید بلکه باید آن را خودتان بسازید! اهمیتی ندارد وضعیت زندگی‌تان چگونه است، شما در هر شرایطی می‌توانید آگاهانه انتخاب کنید که خوشحال باشید.
پرورش خوشحالی به این معنی نیست که خودتان را مجبور کنید لبخند بزنید یا احساس واقعی‌تان را نادیده بگیرید. فقط کافی‌ست ناظر بر احساسات و دنبال کننده افکار، انتخاب‌ها و اقداماتی باشید که انرژی و حس خوشایند بیشتری برای شما دارند! این رویه برای هر کسی متفاوت خواهد بود و به همین خاطر یاسین قاسمی بجد با این کتاب به کمک شما می‌آید تا در طول یک سال راه و رسم شاد زیستن را فرابگیرید.

کتاب 365 راز مثبت اندیشی

یاسین قاسمی بجد
یاسین قاسمی بجد (زادهٔ 21 دی 1367) نویسنده، شاعر و مترجم، متولد زاهدان است. از وی بیش از 40 عنوان کتاب در زمینه های سیاسی، مذهبی و اجتماعی و همچنین یک مجموعه شعر به چاپ رسیده است. همچنین وی برنده کتاب سال دانشجویی دانشگاه تهران شده است.
دسته بندی های کتاب 365 راز مثبت اندیشی