کتاب ریکی کامل

Complete Reiki
(دستورالعل کامل ریکی برای شفای درون و تعالی روح)
  • 15 % تخفیف
    205,000 | 174,250 تومان
  • موجود
  • انتشارات: پل پل
    نویسنده:
کد کتاب : 56967
مترجم :
شابک : 978-9642333486
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 268
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 20 اردیبهشت

معرفی کتاب ریکی کامل اثر کارن فریزر

ریکی به وفور در اطراف ما وجود دارد و همه می توانند از انرژی گرم و دوست داشتنی آن برای تعادل و شفا بهره ببرند. بیاموزید که چگونه این قدرت معنوی را با ریکی کامل، منبع ریکی یکپارچه برای شفای عمیق و رشد معنوی مهار کنید.
این کتاب را به عنوان معلم خردمند ریکی خود در نظر بگیرید که شما را در سفر ریکی راهنمایی می کند تا شفا را به دیگران منتقل کنید. این راهنمای جامع دارای آموزش‌های ساده و فراگیر است که برای همه قابل دسترس و قابل دسترس است، با تصاویر و دستورالعمل‌های آموزنده که این کتاب را برای دانش‌آموزان ریکی در هر سن و پیشینه‌ای عالی می‌کند.
با ریکی کامل، می توانید:
تاریخ را بیاموزید – ریکی مدرن ترکیبی از ریکی ژاپنی، غربی و غیرسنتی است. این کتاب شما را از طریق تاریخچه این عمل و شخصیت های تأثیرگذار آن راهنمایی می کند.
به همه سطوح مسلط شوید - سه سطح ریکی - درجه اول، درجه دوم و استاد معلم ریکی - را مطالعه کنید و از مبتدی تا ماهر آموزش ببینید.
راهنماهای مصور را کاوش کنید—مرجع بصری نمادهای ریکی، موقعیت دست ها و توالی های شفای فیزیکی را بیابید تا انرژی درمانی خود و دیگران را انجام دهید.

کتاب ریکی کامل

کارن فریزر
کارن فریزر یک شفا دهنده انرژی بصری، رسانه روانی، نویسنده و موسیقیدان است. او کتابها و مقالاتی در مورد درمان انرژی، کریستال ها، بهبود صدا، متافیزیک و ماوراءالطبیعه می نویسد. کارن به عنوان یک نویسنده حرفه ای تعداد زیادی کتاب نوشته و صدها مقاله در مورد موضوعات مختلف نوشته است.
نکوداشت های کتاب ریکی کامل
Energy healing made easy and easily digestible. Karen is a masterful energy smith, bringing her expertise and knowledge of supporting modalities together to form an insightful and efficient way to perform Reiki healing. Even the least experienced practitioner will find ease and comfort in learning from this book
انرژی درمانی آسان و قابل هضم است. کارن یک آهنگر چیره دست انرژی است که تخصص و دانش خود را در زمینه حمایت از روش ها گرد هم می آورد تا راهی روشن تر و کارآمد برای انجام شفای ریکی شود. حتی کم تجربه ترین تمرین کنندگان نیز در یادگیری از این کتاب راحتی و آسایش خواهند یافت.
Sharon Green

Karen has beautifully compiled everything you need to know about Reiki energy healing from First Degree through Master-Teacher.
کارن همه چیزهایی را که باید در مورد انرژی درمانی ریکی بدانید از درجه اول تا درجه استادی گردآوری کرده است.
Tristan David Luciotti

قسمت هایی از کتاب ریکی کامل (لذت متن)
به منظور انتقال انرژی ریکی یک استاد ریکی بایستی خودش را با آن درجه از انرژی ریکی انطباق دهد. زمانی که شما نسبت به درجۀ مشخصی از انرژی ریکی هماهنگی پیدا می کنید، این مسئله برای تمام زندگی ادامه می یابد و شما هرگز نیازی ندارید مجددا به همان درجۀ انرژی ریکی هماهنگ گردید. خب هماهنگی چیست؟ در هماهنگی استاد ریکی انرژی ارتعاشی شما را با فرکانس انرژی درجۀ انرژی ریکی هماهنگ می کند که شما قرار است آن را انتقال دهید، من به توازن به عنوان برداشتن فیلتر و یا روشن کردن چراغی نگاه می کنم که در آن کارورز به آن درجه از انرژی ریکی اجازه می دهد به شیوه ای غیرمحدود جریان داشته باشد، هماهنگی ها تنها چند دقیقه زمان می برند اما تغییر قابل توجه ای در کارورز ریکی به دلیل تغییرات در فرکانس و ارتعاش شخصی ایجاد می کنند.