کتاب کتاب علم

The Science Book
تاریخ مصور علم از پیدایش شمارش تا اسپیس اکس
کد کتاب : 58410
مترجم :

شابک : 978-6229628508
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 533
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2001
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 20 اردیبهشت

معرفی کتاب علم اثر سایمون سینگ

پشتوانه علمی تجربی بسیار گسترده ای در زمینه دایره طلایی سایمون سینک وجود دارد. سینک در یک سخنرانی در سپتامبر 2009 در روبریک "کتاب علم" خود را به عنوان الگویی برای داشتن یک حرفه متمرکز توصیف می‌کند. به این ترتیب دایره طلایی بسیار شبیه بسیاری از مانتراهای خودیاری دیگر است، با این حال، سینک این ادعا را دارد. او تاکید می کند:
"هیچ یک از آنچه به شما می گویم نظر من نیست. همه اینها بر اساس اصول زیست شناسی است. نه روانشناسی، زیست شناسی."

این کتاب سری اول آن در سال 1400 با ترجمه بسیار روان از "شایان صولتی" و "شروین صولتی" و به همت نشر "گوتنبرگ" منتشر شده است. شما می توانیدذ این کتاب را در وبسایت ایرانکتاب خریداری کنید. در سریع ترین زمان ممکن این کتاب با یک بسته بندی مناسب، درب منزل به شما تحویل داده می شود.

کتاب کتاب علم

سایمون سینگ
سیمون سینگ ، متولد 19 سپتامبر 1964، نویسنده‌ي انگلیسی آثار علمی محبوب انگلیسی است. او فیزیک‌دانی است که آثارش همواره تا حد زیادی حاوی عناصر ریاضیاتی است. سینگ در سال 2012 انجمن تفکر خوب The Good Thinking Society را تأسیس کرد که از طریق آن وب سایت "موازی" را ایجاد کرد تا به دانش آموزان در یادگیری ریاضی کمک کند. از آثار مکتوب او می‌توان به «کتاب علم» و «درباره‌ی نظریه بینگ‌بنگ و خواستگاه جهان» اشاره کرد.