کتاب تغییر الگوواره تغییر زندگی

Change Your Paradigm, Change Your Life
(همین حالا دکمه را بزن!)
کد کتاب : 58785
مترجم :
شابک : 978-6227857085
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 126
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 10 خرداد

معرفی کتاب تغییر الگوواره تغییر زندگی اثر باب پراکتور

وقتی کاری را انجام می‌دهید که غیرعادی است، برنامه‌ریزی ذهنی شما سعی می‌کند شما را متوقف کند. اگر می خواهید برنده شوید، باید ادامه دهید. پارادایم‌های شما ممکن است با رضایت، ترس، نگرانی، اضطراب، ناامنی‌ها، شک به خود، وسواس ذهنی و نفرت از خود پوشانده شوند – نتیجه این است که شما را در جعبه‌ای محبوس هستید. این جعبه همان ذهن درگیر و وسواسی شماست.
برای تغییر زندگی خود، باید الگوی خود را تغییر دهید. تغییر آسان نیست، اما ارزش آن را دارد و نتایج آن ماندگار است. کتاب «تغییر الگوواره تغییر زندگی» روش های اثبات شده خود را برای انجام این کار به شما نشان می دهد. این کتاب دهه‌ها مطالعه، کاربرد و تدریس «باب پراکتور» را با هم ترکیب می‌کند:
توضیح میدهد که پارادایم ها چیست و چگونه هر حرکتی را که انجام می دهید هدایت می کنند
به شما یاد می دهد که چگونه پارادایم های خود را شناسایی کنید
به شما نشان می دهد که چگونه تغییر پارادایم خود را ایجاد کنید
هنگامی که الگوی خود را تغییر می دهید، به شما کمک می کند تا وضعیت مالی، سلامت و سبک زندگی خود را تغییر دهید
شما را راهنمایی می کند که چگونه الگوی جدیدی را جایگزین کنید تا زندگی مورد نظر خود را بسازید.
باب افسانه ای را که بسیاری از مردم در مورد موفقیت دارند شکست خواهد داد - اینکه ساعات طولانی و سخت کوشی برای رسیدن به موفقیت پایدار کافی است. زیرا بدون تغییر الگوی خود، هیچ مقدار کار سخت و ساعات کاری طولانی تفاوت قابل اندازه گیری و پایداری در موفقیت شما ایجاد نخواهد کرد.

کتاب تغییر الگوواره تغییر زندگی

باب پراکتور
باب پراکتور (Bob Proctor) (متولد ۵ ژوئیه ۱۹۳۴) استادی اهل کانادا است که در زمینه بهبود فردی فعالیت می‌کند و خود را به عنوان یک فیلسوف معرفی می‌کند. وی بیشتر به خاطر کتاب پرفروش ثروتمند متولد می‌شوید (۱۹۸۴) در نیویورک تایمز و همکاری در فیلم راز (۲۰۰۶) شناخته شده‌است. باب پراکتور عقیده دارد که تصویر مثبت از خود برای دستیابی به موفقیت حیاتی است، و اغلب به قانون جذب اشاره می‌کند. کلیه کتابهایی که وی تألیف کرده، همچنین سمینارهایی برگزار می‌کند و فیلمهای به اشتراک گذاش...
دسته بندی های کتاب تغییر الگوواره تغییر زندگی
قسمت هایی از کتاب تغییر الگوواره تغییر زندگی (لذت متن)
الگوواره جدید شما یک ایده است و هر دانه ای برای جوانه زدن نیاز به زمان دارد. این زمان برای جنین انسان 280 روز است. در کانادا، جایی که من زندگی می کنم، هفتاد روز طول می کشد تا دانه هویج جوانه بزند. ما نمی دانیم این زمان برای یک دانه معنوی که همانا یک ایده است، چقدر است. می توانیم حدس بزنیم اما فقط حدس می زنیم و حدس ما معمولا اشتباه است. من چند نفر را می شناسم که درست حدس زدند و دقیقا در همان روزی به هدف خود رسیدند که در چشم انداز خود پیش بینی کرده بودند اما آن ها استثناء بودند. با آنکه زمان دقیق رسیدن به اهداف مشخص نیست، من فکر می کنم هیچ محدودیتی برای آنچه که می توانید انجام دهید وجود نداشته باشد زیرا شما با هوش بی نهایت کار می کنید و قوانینی که چگونگی پدید آمدن هر چیز را مشخص می کنند، همیشه ثابت اند. همه چیز با قانون پیش می رود و اگر اشتباه پیش برود، به این معناست که ما قانون را شکسته ایم. یک قانون اساسی در زندگی وجود دارد که می گوید یا خلاق باشید یا نابود شوید. اگر به جلو نروید، ناگزیر به عقب خواهید رفت. اگر قانون را بشکنید، خطا کرده اید. وقتی بر خلاف قانون کار کنید، وقتی سعی کنید کارها را با زور پیش ببرید، به عقب خواهید رفت. اگر با قانون کار کنید، رو به جلو خواهید رفت. وقتی کار را درست انجام دهید، همه چیز به زیبایی جریان می یابد. اگر می بینید که برای کاری بیش از حد تقلا می کنید، احتمالا در حال عمل بر خلاف قانون هستید