کتاب گزیده مرصاد العباد

Mersad alEbad
خودت را تماشا کن 7
کد کتاب : 60851
شابک : 978-6227291988
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 108
سال انتشار شمسی : 1400
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب گزیده مرصاد العباد اثر حسنا محمدزاده

بعضی از عارفان گرچه مربوط به صدها سال پیش هستند هنوز جالب ناشناخته و پرسش‌برانگیز به نظر می رسند، کسانی که دنیا را گونه‌ای دیگر میدیدند، گونه ای دیگر زندگی می‌کردند و حرف های خاص و عجیبی می زدند.
حیف که حرف های عارفانه پیچیده سنگین و کسل‌کننده است و برای هر جمله‌اش باید مدام سراغ لغت‌نامه‌ها و کتابهای تفسیر برویم، برای همین اگر هم که این کتاب‌ها را باز کنیم خیلی زود آن را به گوشه‌ای پرت می‌کنیم و از خیر خواندنش می‌گذریم. اینجا اما در کتاب‌های خود را تماشا کن اوضاع فرق می‌کند. قسمت های جذاب و ساده نوشته‌های ابوسعید ابوالخیر، امام محمد غزالی، خواجه نصیرالدین طوسی، شمس تبریزی و مولانا، نجم‌الدین رازی انتخاب و واژه‌های دشوار معنا شده است تا به آسانی وارد دنیای شگفت‌انگیز عارفان ایرانی شویم.

کتاب گزیده مرصاد العباد

حسنا محمدزاده
حُسنا محمدزاده (١٣٦١ ه. ش) از شاعران معاصر ایرانی است.حسنا محمدزاده در سال ١٣٦١ شمسی در شهر کاشان متولد شد. او از شاعران معاصر فارسی زبان است که در وصف امام حسین (ع)، اشعاری را سروده است. آغاز فعالیت شعری ایشان از سال ١٣٧٦ ه. ش در حالی‌که پانزده سال بیش نداشت، آغاز شد.وی در چند جشنواره از جمله جشنواره بین‌المللی مقاومت و جشنواره بین‌المللی خدیجه(س) برگزیده شده است.آثار حسنا محمدزاده عبارتند از: مجموعه‌های «هنوز قلب قلم درد می کند... برگرد!»، «عشق‌های...
دسته بندی های کتاب گزیده مرصاد العباد