کتاب طراحی بسته بندی

Packaging Design
مبادی مباحث کارشناسی طراحی گرافیک در ارتباط تصویری
کد کتاب : 61009
شابک : 978-6227564280
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 119
سال انتشار شمسی : 1400
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 24 اردیبهشت

معرفی کتاب طراحی بسته بندی اثر بیژن جناب

کتاب « طراحی بسته بندی» نوشته بیژن جناب توسط نشر« فاطمی» منتشر شده است.
در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری بسته بندی با ارزش ترین وسیله برای ارتباط با مخاطب است و طراحان به قدرت طراحی و دیزاین آگاهی پیدا کرده اند و دانستن این نکته برای آن ها مسئولیت به همراه می آورد تا بار دیگر از طریق خلاقیت و استعدادهایشان، ارزش روزافزون دیزاین و طراحی را در تجارت اثبات کنند.
در مبحث بسته بندی تخصص های بسیاری دخیل اند که هر یک از اهمیت خاصی برخوردار است. برای مثال بازاریابی، برنامه ریزی، تدوین راهبرد، تحقیق، روان شناسی، هنر، طراحی صنعتی، گرافیک، عکاسی، جامعه شناسی، مهندسی، تولید، پخش و توزیع. استفاده از همه این تخصص ها در کنار هم موجب می شود که طراحی بسته بندی به شکلی موفق صورت گیرد. در واقع عوامل بسیاری هستند که بر روی محصول نهایی تاثیر می گذارند.
فرهنگ پیوسته در حال تکامل است و زبان بصری بیانگر خواسته عموم در هر بازه زمانی خواهد بود و ما به عنوان طراح، خالق و به وجود آورنده فرم های جدید و شکل دهنده به اطلاعات بشر هستیم.

کتاب طراحی بسته بندی

بیژن جناب
بیژن جناب (متولد ۱۴ دی ماه ۱۳۳۰ ) طراح گرافیک ایرانی است.در یک خانواده هنر دوست در تهران متولد شد، دوران کودکی را همراه با مادربزرگ فرانسوی‌ خود که در حوزه موسیقی فعال بودند و مشوق در نقاشی سپری کرد و زیر نظر معلم نقاشی استاد چنگیز شهوق آموزش دیده و در رشته ریاضی به دبیرستان البرز راه یافت و با موفقیت آن را به پایان رساند، با انتخاب رشته گرافیک به دانشگاه تهران رفت و در دانشکده هنرهای زیبا تا مقطع لیسانس زیر نظر استادانی چون ممیز، احصایی و شباهنگی پیش رفت، انتخاب رشته ریاضی در دوران دبیر...
دسته بندی های کتاب طراحی بسته بندی